Uchwała w sprawie utworzenia związku międzygminnego
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w polu [SYGNATURA]. W polu [FIRMA] należy wpisać pełną nazwę gminy. W polu [OKRES] należy wpisać datę podjęcia uchwały. W kolejnym polu [FIRMA] należy ponownie wpisać nazwę związku międzygminnego. W polu [NUMER] należy podać numer artykułu ustawy, na podstawie której tworzony jest związek. W polu [DATA] należy wpisać datę ustawy o związkach międzygminnych. W polu [USTAWA] należy wpisać pełną nazwę ustawy o związkach międzygminnych. W polu [ROK] należy wpisać rok publikacji ustawy w Dzienniku Ustaw. W polu [NUMER] po skrócie Dz.U. należy wpisać numer pozycji w Dzienniku Ustaw. W paragrafie pierwszym, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy wpisać treść mówiącą o utworzeniu związku, jego nazwę oraz cel działania. W paragrafie drugim, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy określić, że zadania związku określa statut. W paragrafie trzecim, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy upoważnić konkretną osobę do czynności związanych z rejestracją związku, podając jej stanowisko, imię i nazwisko. W paragrafie czwartym, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy określić datę wejścia w życie uchwały. W paragrafie piątym, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy wskazać jednostkę odpowiedzialną za wykonanie uchwały. W komentarzu, w polu [TREŚĆ KOMENTARZA], należy umieścić uzasadnienie prawne utworzenia związku, powołując się na odpowiednie artykuły ustawy.
- Dane
data, firma, imię, nazwisko, numer, okres, rok, stanowisko, sygnatura, treść komentarza, treść paragrafu, ustawa
Uchwała Rady Gminy dotycząca utworzenia związku międzygminnego, zgodnie z przepisami ustawy o regulacji związków międzygminnych. Dokument określa cele oraz uprawnienia związane z powołaniem instytucji o charakterze współpracy między gminami.
UCHWAŁA NR [SYGNATURA]
RADY GMINY [FIRMA]
z dnia [OKRES]
w sprawie utworzenia związku międzygminnego [FIRMA]
Na podstawie art. [NUMER] ustawy z dnia [DATA] r. o [USTAWA] (Dz. U. z [ROK] r. poz. [NUMER]) uchwala się, co następuje:
§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Tworzy się związek międzygminny [FIRMA] w celu [CEL].]
§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Zadania związku określa statut związku.]
§ 3. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Do czynności związanych z rejestracją związku upoważnia się [STANOWISKO] [IMIĘ] [NAZWISKO].]
§ 4. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.]
§ 5. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Wykonanie uchwały powierza się [STANOWISKO] Gminy [FIRMA].]
Komentarz
[TREŚĆ KOMENTARZA - np. Stosownie do art. [NUMER] ustawy z dnia [DATA] r. o [USTAWA] (Dz. U. z [ROK] r. poz. [NUMER]) ...]
Uchwała nr sygnatura Rady Gminy firma ustanawia związek międzygminny regulujący współpracę i realizację zadań określonych w statucie. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia decyzji.