Uchwała w sprawie utworzenia związku międzygminnego

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w polu [SYGNATURA]. W polu [FIRMA] należy wpisać pełną nazwę gminy. W polu [OKRES] należy wpisać datę podjęcia uchwały. W kolejnym polu [FIRMA] należy ponownie wpisać nazwę związku międzygminnego. W polu [NUMER] należy podać numer artykułu ustawy, na podstawie której tworzony jest związek. W polu [DATA] należy wpisać datę ustawy o związkach międzygminnych. W polu [USTAWA] należy wpisać pełną nazwę ustawy o związkach międzygminnych. W polu [ROK] należy wpisać rok publikacji ustawy w Dzienniku Ustaw. W polu [NUMER] po skrócie Dz.U. należy wpisać numer pozycji w Dzienniku Ustaw. W paragrafie pierwszym, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy wpisać treść mówiącą o utworzeniu związku, jego nazwę oraz cel działania. W paragrafie drugim, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy określić, że zadania związku określa statut. W paragrafie trzecim, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy upoważnić konkretną osobę do czynności związanych z rejestracją związku, podając jej stanowisko, imię i nazwisko. W paragrafie czwartym, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy określić datę wejścia w życie uchwały. W paragrafie piątym, w polu [TREŚĆ PARAGRAFU], należy wskazać jednostkę odpowiedzialną za wykonanie uchwały. W komentarzu, w polu [TREŚĆ KOMENTARZA], należy umieścić uzasadnienie prawne utworzenia związku, powołując się na odpowiednie artykuły ustawy.

Dane

data, firma, imię, nazwisko, numer, okres, rok, stanowisko, sygnatura, treść komentarza, treść paragrafu, ustawa

Uchwała Rady Gminy dotycząca utworzenia związku międzygminnego, zgodnie z przepisami ustawy o regulacji związków międzygminnych. Dokument określa cele oraz uprawnienia związane z powołaniem instytucji o charakterze współpracy między gminami.

UCHWAŁA NR [SYGNATURA]

RADY GMINY [FIRMA]

z dnia [OKRES]

 

w sprawie utworzenia związku międzygminnego [FIRMA]

 

Na podstawie art. [NUMER] ustawy z dnia [DATA] r. o [USTAWA] (Dz. U. z [ROK] r. poz. [NUMER]) uchwala się, co następuje:

 

§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Tworzy się związek międzygminny [FIRMA] w celu [CEL].]

 

§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Zadania związku określa statut związku.]

 

§ 3. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Do czynności związanych z rejestracją związku upoważnia się [STANOWISKO] [IMIĘ] [NAZWISKO].]

 

§ 4. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.]

 

§ 5. [TREŚĆ PARAGRAFU - np. Wykonanie uchwały powierza się [STANOWISKO] Gminy [FIRMA].]

 

Komentarz

 

[TREŚĆ KOMENTARZA - np. Stosownie do art. [NUMER] ustawy z dnia [DATA] r. o [USTAWA] (Dz. U. z [ROK] r. poz. [NUMER]) ...]

Uchwała nr sygnatura Rady Gminy firma ustanawia związek międzygminny regulujący współpracę i realizację zadań określonych w statucie. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia decyzji.