Zasady opracowywania raportu o stanie województwa
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
W polu NAZWA DOKUMENTU należy wpisać pełną nazwę dokumentu, czyli Zasady opracowywania raportu o stanie województwa. W polu TREŚĆ należy umieścić szczegółowy opis zasad opracowywania raportu o stanie województwa, uwzględniając zakres merytoryczny, metodologię, formę i strukturę raportu. W polu SYGNATURA należy wpisać numer nadany uchwale przez organ wydający. W polu ORGAN WYDAJĄCY należy wpisać pełną nazwę organu wydającego uchwałę. W polu DATA należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu TEMAT UCHWAŁY należy wpisać krótki i zwięzły temat uchwały, np. w sprawie zasad opracowywania raportu o stanie województwa. W polu PODSTAWA PRAWNA należy wskazać podstawę prawną, na której opiera się uchwała. W polu PRZEDMIOT UCHWAŁY należy określić przedmiot uchwały, czyli co uchwała reguluje. W polu PROCEDURA/ZASADY należy opisać procedurę opracowywania raportu lub zasady, jakie należy stosować. W polu OBOWIĄZKI/ZADANIA należy określić obowiązki lub zadania związane z opracowaniem raportu. W polu TERMINY/WARUNKI należy określić terminy wykonania obowiązków lub warunki, jakie muszą być spełnione. W polu MOŻLIWOŚCI/DODATKOWE POSTANOWIENIA należy uwzględnić ewentualne dodatkowe możliwości lub postanowienia dotyczące opracowywania raportu. W polu WARUNKI/TERMINY należy określić warunki lub terminy związane z dodatkowymi postanowieniami. W polu UZASADNIENIE MERYTORYCZNE należy uzasadnić merytorycznie potrzebę wprowadzenia uchwały, odwołując się do podstawy prawnej. W polu DODATKOWE UZASADNIENIE należy dodać ewentualne dodatkowe uzasadnienie. W polu DODATKOWE INFORMACJE należy umieścić wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być istotne dla zrozumienia i stosowania uchwały.
- Dane
data, dodatkowe informacje, dodatkowe uzasadnienie, możliwości/dodatkowe postanowienia, nazwa dokumentu, obowiązki/zadania, organ wydający, podstawa prawna, procedura/zasady, przedmiot uchwały, sygnatura, temat uchwały, terminy/warunki, treść, uzasadnienie merytoryczne, warunki/terminy
Dokument określa przepisy dotyczące sporządzania raportów podsumowujących sytuację danego województwa. Uchwała nr , wydana przez zatwierdza zasady oraz ramy czasowe dla raportu, który ma być opracowany z uwzględnieniem .
[NAZWA DOKUMENTU]
[TREŚĆ]
UCHWAŁA NR [SYGNATURA]
[ORGAN WYDAJĄCY]
z dnia [DATA]
w sprawie [TEMAT UCHWAŁY]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:
§ 1. Uchwała określa [PRZEDMIOT UCHWAŁY].
§ 2. [PROCEDURA/ZASADY].
§ 3. 1. [OBOWIĄZKI/ZADANIA]. 2. [TERMINY/WARUNKI].
§ 4. 1. [MOŻLIWOŚCI/DODATKOWE POSTANOWIENIA]. 2. [WARUNKI/TERMINY].
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UZASADNIENIE
Zgodnie z [PODSTAWA PRAWNA] [UZASADNIENIE MERYTORYCZNE].
[DODATKOWE UZASADNIENIE].
[DODATKOWE INFORMACJE].
Dokument precyzuje obowiązki i zadania związane z przygotowaniem raportu, określając również dodatkowe postanowienia oraz warunki. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, mając na celu kompleksowe omówienie tematu z uwzględnieniem uzasadnienia merytorycznego.