Opinia Rady Społecznej w sprawie planu finansowego
- Prawo
medyczne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w polu [SYGNATURA]. Następnie należy wpisać nazwę rady lub organu w polu [RADA/ORGAN] oraz nazwę instytucji w polu [INSTYTUCJA]. W polu [DATA] należy wpisać datę podjęcia uchwały. Temat uchwały należy wpisać w polu [TEMAT UCHWAŁY]. Podstawa prawna uchwały powinna zostać wpisana w polu [PODSTAWA PRAWNA]. Treść paragrafu pierwszego uchwały należy umieścić w polu [TREŚĆ PARAGRAFU 1]. Treść paragrafu drugiego, która może zawierać punktację, należy umieścić w polu [TREŚĆ PARAGRAFU 2 - MOŻE ZAWIERAĆ PUNKTACJĘ]. Miejscowość i datę podpisania uchwały należy wpisać w polach [MIEJSCOWOŚĆ] i [DATA]. Stanowisko osoby podpisującej uchwałę należy wpisać w polu [STANOWISKO OSOBY PODPISUJĄCEJ]. Imię i nazwisko osoby podpisującej należy wpisać w polach [IMIĘ] i [NAZWISKO]. Listę załączników, jeśli występują, należy wpisać w polu [LISTA ZAŁĄCZNIKÓW]. W uzasadnieniu należy wpisać nazwę instytucji lub osoby wnioskującej w polu [INSTYTUCJA/OSOBA] oraz cel wniosku w polu [CEL WNIOSKU]. Uzasadnienie wniosku, które może zawierać dane liczbowe, należy wpisać w polu [UZASADNIENIE WNIOSKU - MOŻE ZAWIERAĆ DANE LICZBOWE, KTÓRE NALEŻY ZASTĄPIĆ PLACEHOLDERAMI]. Dalsze uzasadnienie wniosku należy wpisać w polu [DALSZE UZASADNIENIE WNIOSKU]. Ocenę wniosku należy wpisać w polu [OCENA]. Podsumowanie i stanowisko rady należy wpisać w polu [PODSUMOWANIE I STANOWISKO RADY].
- Dane
cel wniosku, dalsze uzasadnienie wniosku, data, imię, instytucja, instytucja/osoba, które należy zastąpić placeholderami, lista załączników, miejscowość, nazwisko, ocena, podstawa prawna, podsumowanie i stanowisko rady, rada/organ, stanowisko osoby podpisującej, sygnatura, temat uchwały, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2 - może zawierać punktację, uzasadnienie wniosku - może zawierać dane liczbowe
Opinia Rady Społecznej w sprawie planu finansowego zawarta jest w uchwale Nr, przyjętej przez organ decyzyjny przy instytucji z dnia roku. Tekst uchwały opiera się na podstawie prawa i obejmuje decyzje w poszczególnych paragrafach dotyczących zamierzenia.
UCHWAŁA Nr [SYGNATURA]
[RADA/ORGAN] przy [INSTYTUCJA][INSTYTUCJA]
z dnia [DATA] roku
w sprawie:[TEMAT UCHWAŁY]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA][RADA/ORGAN] [INSTYTUCJA]
uchwala co następuje:
§1
[TREŚĆ PARAGRAFU 1]
§2
[TREŚĆ PARAGRAFU 2 - MOŻE ZAWIERAĆ PUNKTACJĘ]
§3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
[MIEJSCOWOŚĆ], dnia [DATA] r.(miejsce) (data)
[STANOWISKO OSOBY PODPISUJĄCEJ][IMIĘ] [NAZWISKO]
Załączniki:[LISTA ZAŁĄCZNIKÓW]
UZASADNIENIE
[INSTYTUCJA/OSOBA] zawnioskowała/zawnioskował do [RADA/ORGAN] o [CEL WNIOSKU].
[UZASADNIENIE WNIOSKU - MOŻE ZAWIERAĆ DANE LICZBOWE, KTÓRE NALEŻY ZASTĄPIĆ PLACEHOLDERAMI]
[DALSZE UZASADNIENIE WNIOSKU]
W powyższej sytuacji wniosek [INSTYTUCJA/OSOBA] uznajemy zauzasadniony i [OCENA]. [PODSUMOWANIE I STANOWISKO RADY].
Uchwała Nr przyjęta przez organ decyzyjny przy instytucji dotycząca zamierzenia wchodzi w życie z dniem podjęcia, po uwzględnieniu uzasadnienia oraz wniosku instytucji lub osoby. Zgromadzone dane liczbowe i podsumowanie wskazują na zasadność decyzji podjętej przez Radę.