Opinia Rady Społecznej w sprawie planu finansowego

Prawo

medyczne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w polu [SYGNATURA]. Następnie należy wpisać nazwę rady lub organu w polu [RADA/ORGAN] oraz nazwę instytucji w polu [INSTYTUCJA]. W polu [DATA] należy wpisać datę podjęcia uchwały. Temat uchwały należy wpisać w polu [TEMAT UCHWAŁY]. Podstawa prawna uchwały powinna zostać wpisana w polu [PODSTAWA PRAWNA]. Treść paragrafu pierwszego uchwały należy umieścić w polu [TREŚĆ PARAGRAFU 1]. Treść paragrafu drugiego, która może zawierać punktację, należy umieścić w polu [TREŚĆ PARAGRAFU 2 - MOŻE ZAWIERAĆ PUNKTACJĘ]. Miejscowość i datę podpisania uchwały należy wpisać w polach [MIEJSCOWOŚĆ] i [DATA]. Stanowisko osoby podpisującej uchwałę należy wpisać w polu [STANOWISKO OSOBY PODPISUJĄCEJ]. Imię i nazwisko osoby podpisującej należy wpisać w polach [IMIĘ] i [NAZWISKO]. Listę załączników, jeśli występują, należy wpisać w polu [LISTA ZAŁĄCZNIKÓW]. W uzasadnieniu należy wpisać nazwę instytucji lub osoby wnioskującej w polu [INSTYTUCJA/OSOBA] oraz cel wniosku w polu [CEL WNIOSKU]. Uzasadnienie wniosku, które może zawierać dane liczbowe, należy wpisać w polu [UZASADNIENIE WNIOSKU - MOŻE ZAWIERAĆ DANE LICZBOWE, KTÓRE NALEŻY ZASTĄPIĆ PLACEHOLDERAMI]. Dalsze uzasadnienie wniosku należy wpisać w polu [DALSZE UZASADNIENIE WNIOSKU]. Ocenę wniosku należy wpisać w polu [OCENA]. Podsumowanie i stanowisko rady należy wpisać w polu [PODSUMOWANIE I STANOWISKO RADY].

Dane

cel wniosku, dalsze uzasadnienie wniosku, data, imię, instytucja, instytucja/osoba, które należy zastąpić placeholderami, lista załączników, miejscowość, nazwisko, ocena, podstawa prawna, podsumowanie i stanowisko rady, rada/organ, stanowisko osoby podpisującej, sygnatura, temat uchwały, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2 - może zawierać punktację, uzasadnienie wniosku - może zawierać dane liczbowe

Opinia Rady Społecznej w sprawie planu finansowego zawarta jest w uchwale Nr, przyjętej przez organ decyzyjny przy instytucji z dnia roku. Tekst uchwały opiera się na podstawie prawa i obejmuje decyzje w poszczególnych paragrafach dotyczących zamierzenia.

UCHWAŁA Nr [SYGNATURA]

[RADA/ORGAN] przy [INSTYTUCJA][INSTYTUCJA]

z dnia [DATA] roku

w sprawie:[TEMAT UCHWAŁY]

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA][RADA/ORGAN] [INSTYTUCJA]

uchwala co następuje:

§1

[TREŚĆ PARAGRAFU 1]

§2

[TREŚĆ PARAGRAFU 2 - MOŻE ZAWIERAĆ PUNKTACJĘ]

§3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

[MIEJSCOWOŚĆ], dnia [DATA] r.(miejsce) (data)

[STANOWISKO OSOBY PODPISUJĄCEJ][IMIĘ] [NAZWISKO]

Załączniki:[LISTA ZAŁĄCZNIKÓW]

UZASADNIENIE

[INSTYTUCJA/OSOBA] zawnioskowała/zawnioskował do [RADA/ORGAN] o [CEL WNIOSKU].

[UZASADNIENIE WNIOSKU - MOŻE ZAWIERAĆ DANE LICZBOWE, KTÓRE NALEŻY ZASTĄPIĆ PLACEHOLDERAMI]

[DALSZE UZASADNIENIE WNIOSKU]

W powyższej sytuacji wniosek [INSTYTUCJA/OSOBA] uznajemy zauzasadniony i [OCENA]. [PODSUMOWANIE I STANOWISKO RADY].

Uchwała Nr przyjęta przez organ decyzyjny przy instytucji dotycząca zamierzenia wchodzi w życie z dniem podjęcia, po uwzględnieniu uzasadnienia oraz wniosku instytucji lub osoby. Zgromadzone dane liczbowe i podsumowanie wskazują na zasadność decyzji podjętej przez Radę.