Uchwała w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od wpisania nazwy dokumentu, czyli "Uchwała w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego". Następnie należy nadać uchwale sygnaturę i wpisać ją w odpowiednie pole. W polu "RADA" należy wpisać pełną nazwę rady, np. "Rada Miasta Krakowa". W polu "FIRMA" należy wpisać nazwę jednostki samorządu terytorialnego, np. "Miasto Kraków". W polu "DATA" należy wpisać datę podjęcia uchwały. W podstawie prawnej należy uzupełnić numery artykułów, paragrafów i punktów Kodeksu wyborczego, a także daty i sygnatury Dziennika Ustaw. W polu "OPCJA" można dodać dodatkowy artykuł w podstawie prawnej, jeśli jest to konieczne. W paragrafie pierwszym należy ponownie wpisać nazwę rady i jednostki samorządu terytorialnego, a także imię i nazwisko radnego, którego mandat wygasa. Należy również podać powód wygaśnięcia mandatu. W paragrafie drugim należy wpisać nazwę województwa oraz adres Komisji Wyborczej. Należy również ponownie wpisać imię i nazwisko radnego. W polu "STANOWISKO" należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, np. "Przewodniczący Rady". Należy ponownie wpisać nazwę rady i jednostki samorządu terytorialnego. Następnie należy wpisać imię i nazwisko osoby podpisującej uchwałę. W uzasadnieniu należy szczegółowo uzasadnić powód wygaśnięcia mandatu radnego. W polu "OPCJA" można dodać pouczenie o skardze do sądu administracyjnego, jeśli jest to konieczne. Jeśli pouczenie jest dodane, należy wskazać, że skargę wnosi się za pośrednictwem danej rady i jednostki samorządu terytorialnego.
- Dane
adres, data, firma, imię, nazwa dokumentu, nazwisko, numer, powód, rada, stanowisko, sygnatura, uzasadnienie
Uchwała w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego jest oficjalnym dokumentem Rady Miasta Gdyni, który został przyjęty zgodnie z przepisami prawa. Dokument ten potwierdza wygaśnięcie mandatu radnego Rady Miasta Gdyni Imię Nazwisko z powodu Powód. Zgodnie z postanowieniami ustawy z Daty r. - Kodeksu Wyborczego, uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, a jej treść jest obowiązująca dla wszystkich zainteresowanych.
[NAZWA DOKUMENTU] Nr [SYGNATURA]
[RADA] [FIRMA]
z dnia [DATA]
w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
Na podstawie art. 383 § 1 pkt [NUMER] i § 2 w zw. z art. [NUMER] § [NUMER] pkt [NUMER] ustawy z [DATA] r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. z [DATA] r. poz. [SYGNATURA]) [OPCJA] uchwala się, co następuje:
§ 1. Stwierdza się wygaśnięcie mandatu radnego [RADA] [FIRMA] [IMIĘ] [NAZWISKO] z powodu [POWÓD].
§ 2. Zobowiązuje się Przewodniczącego Rady do niezwłocznego przesłania niniejszej uchwały Wojewodzie [FIRMA], Komisarzowi Wyborczemu w [ADRES] oraz doręczenia jej radnemu/ej [IMIĘ] [NAZWISKO].
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
[STANOWISKO] [RADA] [FIRMA]
[IMIĘ] [NAZWISKO]
UZASADNIENIE
[UZASADNIENIE]
Od niniejszej uchwały zainteresowanemu służy skarga do sądu administracyjnego [OPCJA]. Skargę wnosi się za pośrednictwem [RADA] [FIRMA] w terminie 7 dni od dnia doręczenia uchwały.
Uchwała w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego potwierdza zakończenie kadencji Imię Nazwisko z Rady Miasta Gdyni. Przewiduje również konieczność przekazania uchwały odpowiednim organom oraz radnemu/ej Imię Nazwisko. Niniejsza decyzja wchodzi w życie z dniem podjęcia i jest ostateczna.