Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego
- Prawo
handlowe
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w miejscu [SYGNATURA]. Następnie należy wpisać datę podjęcia uchwały w miejscu [OKRES]. W kolejnym kroku należy uzupełnić nazwę organu podejmującego uchwałę, np. Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie w miejscu [ORGAN]. Należy podać pełną nazwę firmy w miejscu [FIRMA]. W miejscu [ADRES] należy wpisać pełny adres siedziby firmy. W miejscu [SPÓŁKI] należy wpisać nazwę spółki, której sprawozdanie finansowe jest zatwierdzane. Należy określić rok obrotowy, którego dotyczy sprawozdanie finansowe, w miejscu [OKRES]. We wstępie należy podać podstawę prawną, na podstawie której podejmowana jest uchwała, w miejscu [PODSTAWA PRAWNA]. W §1 należy określić okres, którego dotyczy sprawozdanie finansowe, wpisując daty rozpoczęcia i zakończenia okresu w odpowiednich miejscach [OKRES]. W podpunkcie a) należy wpisać datę, na którą sporządzony został bilans, w miejscu [OKRES] oraz kwotę sumy bilansowej wyrażoną liczbowo i słownie w miejscu [KWOTA]. W podpunkcie b) należy wpisać daty rozpoczęcia i zakończenia okresu, którego dotyczy rachunek zysków i strat, w miejscach [OKRES] oraz kwotę zysku lub straty netto wyrażoną liczbowo i słownie w miejscu [KWOTA]. W podpunkcie c) można dodać szczegółowe informacje dotyczące informacji dodatkowej. W razie potrzeby należy uzupełnić dodatkowe elementy sprawozdania finansowego, takie jak zestawienie zmian w kapitale własnym czy rachunek przepływów pieniężnych. W §2 nie ma potrzeby wprowadzania zmian. Należy uzupełnić informację o głosowaniu, wpisując liczbę głosów za i przeciw lub informację o jednogłośnym podjęciu uchwały w miejscu [INFORMACJA O GŁOSOWANIU]. Na końcu należy podać imię i nazwisko przewodniczącego/osoby podpisującej uchwałę w miejscu [IMIĘ] [NAZWISKO]. Na samym końcu należy ponownie wpisać sygnaturę uchwały w miejscu [SYGNATURA].
- Dane
adres, firma, ilość, imię, kwota, nazwisko, okres, organ, podstawa prawna, spółki, sygnatura
Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego spółki. Dokument zawiera zatwierdzenie sprawozdania finansowego za rok obrotowy oraz szczegółowe informacje dotyczące bilansu, rachunku zysków i strat oraz innych elementów. Dowiedz się więcej!
Uchwała Nr [SYGNATURA]
z dnia [OKRES]
[ORGAN] [FIRMA]
z siedzibą w [ADRES]
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego [SPÓŁKI] za rok obrotowy [OKRES]
[WSTĘP - np. Działając na podstawie [PODSTAWA PRAWNA]]
§1
Zatwierdza się sprawozdanie finansowe za okres od [OKRES] do [OKRES], obejmujące:
a) [BILANS - np. bilans sporządzony na dzień [OKRES], który po stronie aktywów i pasywów wykazuje sumę [KWOTA] zł (słownie: [KWOTA])]
b) [RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT - np. rachunek zysków i strat za okres od dnia [OKRES] do dnia [OKRES] wykazujący zysk/stratę netto w wysokości [KWOTA] zł (słownie: [KWOTA])]
c) [INFORMACJA DODATKOWA - np. informacja dodatkowa, obejmująca wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia]
[DODATKOWE ELEMENTY SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO - np.
d) zestawienie zmian w kapitale własnym
e) rachunek przepływów pieniężnych]
§2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
[INFORMACJA O GŁOSOWANIU - np. Uchwała została podjęta jednogłośnie / za uchwałą oddano [ILOŚĆ] głosów za, [ILOŚĆ] głosów przeciw.]
[PODPISY/PRZEWODNICZĄCY]
[IMIĘ] [NAZWISKO]
(źródło: [SYGNATURA])
Zatwierdzenie sprawozdania finansowego spółki za rok obrotowy. Dokument określa zatwierdzone bilans, rachunek zysków i strat oraz informacje dodatkowe. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.