Uchwała w sprawie zasięgnięcia informacji o kandydatach na ławników

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia numeru uchwały w polu [NUMER]. Następnie należy wpisać nazwę organu wydającego uchwałę w polu [NAZWA ORGANU] oraz jego adres w polu [ADRES]. W polu [DATA] należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu [KOMENDA POLICJI] należy wpisać pełną nazwę komendy policji, od której zasięgane są informacje. W polu [PODSTAWA PRAWNA] należy podać podstawę prawną zasięgania informacji o kandydatach na ławników. W paragrafie pierwszym należy ponownie wpisać pełną nazwę komendy policji wraz z adresem w polu [KOMENDA POLICJI] w [ADRES]. Należy określić kadencję, na którą wybierani są ławnicy, wpisując daty rozpoczęcia i zakończenia kadencji w polach [OKRES] - [OKRES]. W punkcie pierwszym paragrafu pierwszego należy wymienić imiona i nazwiska wszystkich kandydatów na ławników, o których informacje mają być zasięgane. W punkcie drugim paragrafu pierwszego należy wpisać stanowisko osoby upoważnionej do przesłania danych osobowych kandydatów w polu [STANOWISKO]. Następnie należy wymienić dane osobowe kandydatów, które mają zostać przekazane komendzie policji w polach [DANE OSOBOWE] dla każdego kandydata. W paragrafie drugim należy pozostawić treść bez zmian. Na końcu uchwały należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę w polu [STANOWISKO] oraz jej imię i nazwisko w polu [IMIĘ] [NAZWISKO]. W polu [TREŚĆ OBJAŚNIEŃ] można dodać ewentualne objaśnienia do uchwały, jeśli są potrzebne.

Dane

adres, dane osobowe, data, imię, komenda policji, nazwa organu, nazwisko, numer, okres, podstawa prawna, stanowisko, treść objaśnień

Uchwała w sprawie zasięgnięcia informacji o kandydatach na ławników to oficjalny dokument wydany przez organ administracji publicznej z określoną datą. Uchwała dotyczy pozyskania informacji od jednostki organizacyjnej Policji o kandydatach zgłoszonych na ławników na określony okres.

[NUMER]

[NAZWA ORGANU] [ADRES]

z dnia [DATA] r.

 

w sprawie zasięgnięcia od [KOMENDA POLICJI] informacji o kandydatach

na ławników.

 

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:

 

§ 1

 

1. Postanawia się zasięgnąć od [KOMENDA POLICJI] w [ADRES] informacji o

następujących kandydatach na ławników, zgłoszonych w wyborach na kadencję [OKRES] - [OKRES]:

   1) [IMIĘ] [NAZWISKO]

   2) [IMIĘ] [NAZWISKO]

   3) [IMIĘ] [NAZWISKO]

   ...

 

2. Upoważnia się [STANOWISKO] do przesłania, wraz z uchwałą,

następujących danych osobowych kandydatów:

   1) [DANE OSOBOWE]

   2) [DANE OSOBOWE]

   3) [DANE OSOBOWE]

   ...

 

§ 2

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

[STANOWISKO]

 

[IMIĘ] [NAZWISKO]

 

Objaśnienia (opcjonalnie)

 

[TREŚĆ OBJAŚNIEŃ]

Dokument nakłada obowiązek pozyskania danych osobowych kandydatów na ławników od jednostki organizacyjnej Policji oraz określa datę wejścia uchwały w życie. Jest to istotny dokument regulujący proces wyboru ławników.