Uchwała w sprawie zasięgnięcia informacji o kandydatach na ławników
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia numeru uchwały w polu [NUMER]. Następnie należy wpisać nazwę organu wydającego uchwałę w polu [NAZWA ORGANU] oraz jego adres w polu [ADRES]. W polu [DATA] należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu [KOMENDA POLICJI] należy wpisać pełną nazwę komendy policji, od której zasięgane są informacje. W polu [PODSTAWA PRAWNA] należy podać podstawę prawną zasięgania informacji o kandydatach na ławników. W paragrafie pierwszym należy ponownie wpisać pełną nazwę komendy policji wraz z adresem w polu [KOMENDA POLICJI] w [ADRES]. Należy określić kadencję, na którą wybierani są ławnicy, wpisując daty rozpoczęcia i zakończenia kadencji w polach [OKRES] - [OKRES]. W punkcie pierwszym paragrafu pierwszego należy wymienić imiona i nazwiska wszystkich kandydatów na ławników, o których informacje mają być zasięgane. W punkcie drugim paragrafu pierwszego należy wpisać stanowisko osoby upoważnionej do przesłania danych osobowych kandydatów w polu [STANOWISKO]. Następnie należy wymienić dane osobowe kandydatów, które mają zostać przekazane komendzie policji w polach [DANE OSOBOWE] dla każdego kandydata. W paragrafie drugim należy pozostawić treść bez zmian. Na końcu uchwały należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę w polu [STANOWISKO] oraz jej imię i nazwisko w polu [IMIĘ] [NAZWISKO]. W polu [TREŚĆ OBJAŚNIEŃ] można dodać ewentualne objaśnienia do uchwały, jeśli są potrzebne.
- Dane
adres, dane osobowe, data, imię, komenda policji, nazwa organu, nazwisko, numer, okres, podstawa prawna, stanowisko, treść objaśnień
Uchwała w sprawie zasięgnięcia informacji o kandydatach na ławników to oficjalny dokument wydany przez organ administracji publicznej z określoną datą. Uchwała dotyczy pozyskania informacji od jednostki organizacyjnej Policji o kandydatach zgłoszonych na ławników na określony okres.
[NUMER]
[NAZWA ORGANU] [ADRES]
z dnia [DATA] r.
w sprawie zasięgnięcia od [KOMENDA POLICJI] informacji o kandydatach
na ławników.
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:
§ 1
1. Postanawia się zasięgnąć od [KOMENDA POLICJI] w [ADRES] informacji o
następujących kandydatach na ławników, zgłoszonych w wyborach na kadencję [OKRES] - [OKRES]:
1) [IMIĘ] [NAZWISKO]
2) [IMIĘ] [NAZWISKO]
3) [IMIĘ] [NAZWISKO]
...
2. Upoważnia się [STANOWISKO] do przesłania, wraz z uchwałą,
następujących danych osobowych kandydatów:
1) [DANE OSOBOWE]
2) [DANE OSOBOWE]
3) [DANE OSOBOWE]
...
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
[STANOWISKO]
[IMIĘ] [NAZWISKO]
Objaśnienia (opcjonalnie)
[TREŚĆ OBJAŚNIEŃ]
Dokument nakłada obowiązek pozyskania danych osobowych kandydatów na ławników od jednostki organizacyjnej Policji oraz określa datę wejścia uchwały w życie. Jest to istotny dokument regulujący proces wyboru ławników.