Uchwała w sprawie zamiaru przekształcenia szkoły

Prawo

oświatowe

Kategoria

uchwała

Instrukcja

W polu NAZWA DOKUMENTU należy wpisać Uchwała w sprawie zamiaru przekształcenia szkoły. W polu NUMER należy wpisać numer uchwały nadawany zgodnie z wewnętrznymi procedurami organu wydającego. W polu ORGAN WYDAJĄCY należy wpisać pełną nazwę organu wydającego uchwałę, np. Rada Gminy XYZ. W polu DATA należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu TEMAT należy wpisać zamiaru przekształcenia Szkoły Podstawowej/Gimnazjum/Liceum Ogólnokształcącego [nazwa szkoły] w [typ szkoły po przekształceniu] [nazwa szkoły po przekształceniu]. W polu PODSTAWA PRAWNA należy wpisać podstawę prawną, na której opiera się uchwała, np. art. [numer artykułu] ustawy z dnia [data] r. Prawo oświatowe (Dz.U. z [rok] r. poz. [numer pozycji] z późn. zm.). W polu TREŚĆ PARAGRAFU 1 należy wpisać treść paragrafu pierwszego, określającego zamiar przekształcenia szkoły, w tym typ szkoły przed i po przekształceniu, nazwę szkoły przed i po przekształceniu oraz ewentualnie termin przekształcenia. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 2 należy wpisać treść paragrafu drugiego, który może dotyczyć np. wskazania organu odpowiedzialnego za przeprowadzenie przekształcenia lub innych istotnych kwestii związanych z procesem przekształcenia. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 3 należy wpisać treść paragrafu trzeciego, który może dotyczyć np. trybu informowania zainteresowanych stron o zamiarze przekształcenia. W polu STANOWISKO należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, np. Przewodniczący/Wójt/Burmistrz/Prezydent. W polu IMIĘ należy wpisać imię osoby podpisującej uchwałę. W polu NAZWISKO należy wpisać nazwisko osoby podpisującej uchwałę. W polu UZASADNIENIE należy wpisać uzasadnienie dla podjęcia uchwały, w tym m.in. przyczyny przekształcenia, przewidywane korzyści oraz wpływ na uczniów i nauczycieli.

Dane

data, imię, nazwa dokumentu, nazwisko, numer, organ wydający, podstawa prawna, stanowisko, temat, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3, uzasadnienie

Uchwała w sprawie zamiaru przekształcenia szkoły to oficjalny dokument wydany przez organ wydający, mający na celu ustalenie planów zmian w funkcjonowaniu placówki oświatowej. Dokument zawiera między innymi szczegółowe paragrafy oraz uzasadnienie dla podjętych decyzji. Data wydania dokumentu to data.

[NAZWA DOKUMENTU]

[NUMER]

[ORGAN WYDAJĄCY]

z dnia [DATA]

w sprawie [TEMAT]

 

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA], uchwala

się, co następuje:

§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 1]

§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 2]

§ 3. [TREŚĆ PARAGRAFU 3]

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

[STANOWISKO]

[ORGAN WYDAJĄCY]

[IMIĘ] [NAZWISKO]

 

UZASADNIENIE

 

[UZASADNIENIE]

Dokument 'Uchwała w sprawie zamiaru przekształcenia szkoły' określa planowane działania dotyczące przekształcenia szkoły oraz warunki wejścia uchwały w życie. Zmiany zaproponowane w dokumencie mają kluczowe znaczenie dla rozwoju placówki i środowiska edukacyjnego.