Uchwała w sprawie odwołania starosty

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w wyznaczonym miejscu. Następnie należy wpisać nazwę organu, który uchwałę podejmuje, czyli Radę Powiatu oraz nazwę powiatu w nawiasie kwadratowym. W miejscu przeznaczonym na datę należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu stanowisko należy wpisać nazwę stanowiska, z którego odwoływana jest osoba, czyli Starosta. Należy również uzupełnić nazwę powiatu i jego adres. W miejscu oznaczonym jako podstawa prawna należy wpisać podstawę prawną odwołania starosty. W paragrafie pierwszym należy sformułować treść dotyczącą odwołania, podając imię i nazwisko odwoływanego starosty oraz stanowisko, z którego jest odwoływany, wraz z nazwą i adresem powiatu. Można dodać dodatkowe informacje, na przykład o odwołaniu Zarządu Powiatu. W paragrafie drugim można dodać ewentualne dodatkowe postanowienia, takie jak wykaz uchwał tracących moc. W przypadku dodania listy uchwał, należy podać ich numery, daty i tytuły. Paragraf trzeci określa wejście w życie uchwały oraz sposób jej publikacji, który należy uzupełnić. Na końcu dokumentu należy umieścić stanowisko osoby podpisującej uchwałę oraz jej podpis.

Dane

adres, dodatkowe informacje, imię, lista uchwał, nazwisko, okres, organ, podstawa prawna, sposób publikacji, stanowisko, stanowisko podpisującego, sygnatura, tytuł uchwały

Uchwała Rady Powiatu w sprawie odwołania starosty. Dokument zbiera podstawę prawną do odwołania oraz precyzuje jego treść i konsekwencje. Zapoznaj się z pełnym tekstem uchwały nr SYGNATURA z dnia OKRES.

UCHWAŁA NR [SYGNATURA]

Rady Powiatu [ORGAN]

z dnia [OKRES] r.

w sprawie odwołania [STANOWISKO] Powiatu [ADRES].

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:

§1

[TREŚĆ DOTYCZĄCA ODWOŁANIA - np. Stwierdza się odwołanie [IMIĘ] [NAZWISKO] ze stanowiska [STANOWISKO] Powiatu [ADRES].]

[DODATKOWE INFORMACJE - np. co jest jednoznaczne z odwołaniem Zarządu Powiatu [ADRES].]

§2

[EWENTUALNE DODATKOWE POSTANOWIENIA - np. Tracą moc uchwały:]

[LISTA UCHWIAŁ - np. 1) uchwała Nr [SYGNATURA] Rady Powiatu [ADRES] z dnia [OKRES] r. w sprawie [TYTUŁ UCHWAŁY];]

§3

1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

2. [INFORMACJA O PUBLIKACJI - np. Uchwała podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez [SPOSÓB PUBLIKACJI].]

....................................

[STANOWISKO PODPISUJĄCEGO]

Odwołanie starosty zostało jednoznacznie stwierdzone. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, a jej treść podlega publicznej wiadomości. Sprawdź szczegóły uchwały nr SYGNATURA Rady Powiatu ORGAN.