Uchwała w sprawie odwołania starosty
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w wyznaczonym miejscu. Następnie należy wpisać nazwę organu, który uchwałę podejmuje, czyli Radę Powiatu oraz nazwę powiatu w nawiasie kwadratowym. W miejscu przeznaczonym na datę należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu stanowisko należy wpisać nazwę stanowiska, z którego odwoływana jest osoba, czyli Starosta. Należy również uzupełnić nazwę powiatu i jego adres. W miejscu oznaczonym jako podstawa prawna należy wpisać podstawę prawną odwołania starosty. W paragrafie pierwszym należy sformułować treść dotyczącą odwołania, podając imię i nazwisko odwoływanego starosty oraz stanowisko, z którego jest odwoływany, wraz z nazwą i adresem powiatu. Można dodać dodatkowe informacje, na przykład o odwołaniu Zarządu Powiatu. W paragrafie drugim można dodać ewentualne dodatkowe postanowienia, takie jak wykaz uchwał tracących moc. W przypadku dodania listy uchwał, należy podać ich numery, daty i tytuły. Paragraf trzeci określa wejście w życie uchwały oraz sposób jej publikacji, który należy uzupełnić. Na końcu dokumentu należy umieścić stanowisko osoby podpisującej uchwałę oraz jej podpis.
- Dane
adres, dodatkowe informacje, imię, lista uchwał, nazwisko, okres, organ, podstawa prawna, sposób publikacji, stanowisko, stanowisko podpisującego, sygnatura, tytuł uchwały
Uchwała Rady Powiatu w sprawie odwołania starosty. Dokument zbiera podstawę prawną do odwołania oraz precyzuje jego treść i konsekwencje. Zapoznaj się z pełnym tekstem uchwały nr SYGNATURA z dnia OKRES.
UCHWAŁA NR [SYGNATURA]
Rady Powiatu [ORGAN]
z dnia [OKRES] r.
w sprawie odwołania [STANOWISKO] Powiatu [ADRES].
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:
§1
[TREŚĆ DOTYCZĄCA ODWOŁANIA - np. Stwierdza się odwołanie [IMIĘ] [NAZWISKO] ze stanowiska [STANOWISKO] Powiatu [ADRES].]
[DODATKOWE INFORMACJE - np. co jest jednoznaczne z odwołaniem Zarządu Powiatu [ADRES].]
§2
[EWENTUALNE DODATKOWE POSTANOWIENIA - np. Tracą moc uchwały:]
[LISTA UCHWIAŁ - np. 1) uchwała Nr [SYGNATURA] Rady Powiatu [ADRES] z dnia [OKRES] r. w sprawie [TYTUŁ UCHWAŁY];]
§3
1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
2. [INFORMACJA O PUBLIKACJI - np. Uchwała podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez [SPOSÓB PUBLIKACJI].]
....................................
[STANOWISKO PODPISUJĄCEGO]
Odwołanie starosty zostało jednoznacznie stwierdzone. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, a jej treść podlega publicznej wiadomości. Sprawdź szczegóły uchwały nr SYGNATURA Rady Powiatu ORGAN.