Uchwała w sprawie opłat za reklamy
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia nazwy dokumentu, wpisując "Uchwała w sprawie opłat za reklamy". Następnie należy nadać dokumentowi unikalny numer. W polu "Organ wydający" należy wpisać pełną nazwę organu wydającego uchwałę. W polu "Data" należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu "Temat" należy doprecyzować temat uchwały, np. "ustalenia stawek opłat za reklamy na terenie gminy". W polu "Podstawa prawna" należy podać pełny przepis prawny, na podstawie którego organ jest uprawniony do wydania uchwały. W polu "Organ wydający" powtarzamy nazwę organu wydającego uchwałę. W paragrafie 1 należy określić wysokość opłat za poszczególne rodzaje reklam. W paragrafie 2 należy określić zasady wnoszenia opłat. W paragrafie 3 należy określić termin wejścia w życie uchwały. W paragrafie 4 należy określić przepisy uchylone lub zmienione.
- Dane
data, nazwa dokumentu, numer, organ wydający, podstawa prawna, temat, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3, treść paragrafu 4
Uchwała w sprawie opłat za reklamy jest dokumentem określającym stawki opłat i warunki dotyczące umieszczania reklam. Został wydany przez organ wydający na podstawie przepisów prawa. Dokument reguluje kwestie związane z promocją i reklamą na terenie określonym przez organ.
[NAZWA DOKUMENTU]
[NUMER]
[ORGAN WYDAJĄCY]
[DATA]
w sprawie [TEMAT]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] [ORGAN WYDAJĄCY] uchwala, co następuje:
§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 1]
§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 2]
§ 3. [TREŚĆ PARAGRAFU 3]
§ 4. [TREŚĆ PARAGRAFU 4]
Dokument 'Uchwała w sprawie opłat za reklamy' ustala wysokość opłat za reklamy oraz warunki ich naliczania. Określa również procedury związane z zatwierdzaniem i kontroli publikowanych treści reklamowych. Wprowadza klarowne wytyczne dla podmiotów zainteresowanych promocją na obszarze objętym uchwałą.