Uchwała w sprawie opłat za reklamy

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia nazwy dokumentu, wpisując "Uchwała w sprawie opłat za reklamy". Następnie należy nadać dokumentowi unikalny numer. W polu "Organ wydający" należy wpisać pełną nazwę organu wydającego uchwałę. W polu "Data" należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu "Temat" należy doprecyzować temat uchwały, np. "ustalenia stawek opłat za reklamy na terenie gminy". W polu "Podstawa prawna" należy podać pełny przepis prawny, na podstawie którego organ jest uprawniony do wydania uchwały. W polu "Organ wydający" powtarzamy nazwę organu wydającego uchwałę. W paragrafie 1 należy określić wysokość opłat za poszczególne rodzaje reklam. W paragrafie 2 należy określić zasady wnoszenia opłat. W paragrafie 3 należy określić termin wejścia w życie uchwały. W paragrafie 4 należy określić przepisy uchylone lub zmienione.

Dane

data, nazwa dokumentu, numer, organ wydający, podstawa prawna, temat, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3, treść paragrafu 4

Uchwała w sprawie opłat za reklamy jest dokumentem określającym stawki opłat i warunki dotyczące umieszczania reklam. Został wydany przez organ wydający na podstawie przepisów prawa. Dokument reguluje kwestie związane z promocją i reklamą na terenie określonym przez organ.

[NAZWA DOKUMENTU]

[NUMER]

[ORGAN WYDAJĄCY]

[DATA]

w sprawie [TEMAT]

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] [ORGAN WYDAJĄCY] uchwala, co następuje:

§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 1]

§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 2]

§ 3. [TREŚĆ PARAGRAFU 3]

§ 4. [TREŚĆ PARAGRAFU 4]

Dokument 'Uchwała w sprawie opłat za reklamy' ustala wysokość opłat za reklamy oraz warunki ich naliczania. Określa również procedury związane z zatwierdzaniem i kontroli publikowanych treści reklamowych. Wprowadza klarowne wytyczne dla podmiotów zainteresowanych promocją na obszarze objętym uchwałą.