Uchwała w sprawie zasad opracowywania raportu o stanie powiatu
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia nazwy dokumentu, wpisując "Uchwała w sprawie zasad opracowywania raportu o stanie powiatu". Następnie należy nadać uchwale unikalny numer. W polu organ wydający należy wpisać nazwę organu, który uchwałę wydaje, na przykład Rada Powiatu. W polu firma należy wpisać nazwę powiatu. Należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu temat należy wpisać "zasady opracowywania raportu o stanie powiatu". W polu podstawa prawna należy wpisać podstawę prawną, na której oparta jest uchwała, na przykład art. 28 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym. W paragrafie pierwszym należy określić cel raportu o stanie powiatu. W paragrafie drugim należy określić zakres tematyczny raportu o stanie powiatu. W paragrafie trzecim należy określić tryb i termin opracowywania raportu. W ustępie pierwszym paragrafu trzeciego należy określić, kto opracowuje raport. W ustępie drugim paragrafu trzeciego należy określić termin przedstawienia raportu. W paragrafie czwartym należy określić tryb i termin składania uwag do raportu. W ustępie pierwszym paragrafu czwartego należy określić, kto może składać uwagi. W ustępie drugim paragrafu czwartego należy określić termin składania uwag. W uzasadnieniu należy uzasadnić potrzebę podjęcia uchwały i omówić jej główne założenia.
- Dane
data, firma, nazwa dokumentu, numer, organ wydający, podstawa prawna, temat, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3 ust. 1, treść paragrafu 3 ust. 2, treść paragrafu 4 ust. 1, treść paragrafu 4 ust. 2, uzasadnienie
Uchwała w sprawie zasad opracowywania raportu o stanie powiatu to oficjalny dokument wydany przez organ wydający firmę, regulujący kwestie dotyczące sporządzania raportu dotyczącego sytuacji powiatu. Dokument ten został przyjęty dnia data na podstawie podstawy prawnej i składa się z kilku paragrafów określających konkretne zasady i wymagania.
[NAZWA DOKUMENTU]
[NUMER][ORGAN WYDAJĄCY] [FIRMA]
z dnia [DATA]
w sprawie [TEMAT]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:
§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 1]
§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 2]
§ 3. 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 3 UST. 1] 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 3 UST. 2]
§ 4. 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 4 UST. 1] 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 4 UST. 2]
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UZASADNIENIE
[UZASADNIENIE]
Uchwała dotycząca zasad tworzenia raportu o stanie powiatu precyzuje wymagania i procedury związane z opracowaniem ważnego dokumentu określającego aktualną sytuację powiatu. Dokument ten nabiera mocy z chwilą podjęcia go przez właściwe organy decyzyjne.