Uchwała w sprawie rezygnacji Przewodniczącego Rady
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w polu [SYGNATURA]. Następnie należy wpisać nazwę organu podejmującego uchwałę w polu [ORGAN] oraz nazwę firmy w polu [FIRMA]. W polu [OKRES] należy wpisać datę podjęcia uchwały, na przykład "2024-03-15". W polu [STANOWISKO] należy wpisać nazwę stanowiska, z którego rezygnuje osoba, na przykład "Przewodniczącego Rady". W polu [PODSTAWA PRAWNA] należy wpisać podstawę prawną rezygnacji, na przykład "§ 12 ust. 3 Statutu Spółki". W polu [OSOBY] należy wpisać imię i nazwisko osoby rezygnującej. Należy pamiętać o zachowaniu jednolitej formy w odniesieniu do nazwy organu i stanowiska w całej treści uchwały.
- Dane
firma, okres, organ, osoby, podstawa prawna, stanowisko, sygnatura
Uchwała w sprawie rezygnacji Przewodniczącego Rady została przyjęta przez organ decyzyjny firmy. Dokument określa warunki oraz termin wejścia w życie rezygnacji. Zapoznaj się z treścią uchwały.
UCHWAŁA Nr [SYGNATURA]
[ORGAN] [FIRMA]
z dnia [OKRES]
w sprawie przyjęcia rezygnacji [STANOWISKO] [ORGAN].
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA],
[ORGAN] [FIRMA] uchwala, co następuje:
§1
Przyjmuje się rezygnację [OSOBY] z funkcji [STANOWISKO] [ORGAN] [FIRMA].
§2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przyjęcie rezygnacji Przewodniczącego Rady przez organ decyzyjny firmy z dniem podjęcia to główne zagadnienie uchwały. Dokument ten reguluje proces rezygnacji w sposób jasny i precyzyjny.