Uchwała w sprawie przyjęcia rezygnacji starosty

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy uzupełnić sygnaturę uchwały. Należy wpisać nazwę organu wydającego uchwałę. Należy wpisać nazwę firmy/instytucji. Należy wpisać datę podjęcia uchwały. Należy wpisać nazwę stanowiska, z którego rezygnuje starosta. Należy wpisać nazwę organu, z którego rezygnuje starosta. Należy ponownie wpisać nazwę firmy/instytucji. Należy podać podstawę prawną rezygnacji. Należy wpisać imię osoby rezygnującej. Należy wpisać nazwisko osoby rezygnującej. Należy ponownie wpisać nazwę stanowiska. Należy ponownie wpisać nazwę organu. Należy ponownie wpisać nazwę firmy/instytucji. Należy wpisać sygnaturę pierwszej uchwały, która traci moc. Należy ponownie wpisać nazwę organu. Należy ponownie wpisać nazwę firmy/instytucji. Należy wpisać datę podjęcia pierwszej uchwały. Należy ponownie wpisać nazwę stanowiska. Należy ponownie wpisać nazwę organu. Należy ponownie wpisać nazwę firmy/instytucji. Należy wpisać sygnaturę drugiej uchwały, która traci moc. Należy ponownie wpisać nazwę organu. Należy ponownie wpisać nazwę firmy/instytucji. Należy wpisać datę podjęcia drugiej uchwały. Należy ponownie wpisać nazwę stanowiska. Należy ponownie wpisać nazwę organu. Należy ponownie wpisać nazwę firmy/instytucji. Należy wpisać sygnaturę trzeciej uchwały, która traci moc. Należy ponownie wpisać nazwę organu. Należy ponownie wpisać nazwę firmy/instytucji. Należy wpisać datę podjęcia trzeciej uchwały. Należy ponownie wpisać nazwę organu. Należy ponownie wpisać nazwę firmy/instytucji. Należy wpisać sposób publikacji uchwały. Należy wpisać miejsce publikacji uchwały. Należy wpisać adres strony internetowej. Należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę. Należy wpisać imię osoby podpisującej uchwałę. Należy wpisać nazwisko osoby podpisującej uchwałę.

Dane

adres, firma, imię, miejsce publikacji, nazwisko, okres, organ, podstawa prawna, sposób publikacji, stanowisko, stanowisko osoby podpisującej, sygnatura

Uchwała w sprawie przyjęcia rezygnacji starosty jest oficjalnym dokumentem organu gospodarczego firma, ustalającym rezygnację imienia i nazwiska ze stanowiska starosty. Zgodnie z postanowieniami prawa, dokument szczegółowo określa procedurę i skutki przyjęcia rezygnacji.

Uchwała Nr [SYGNATURA]

Rady [ORGAN] [FIRMA]

z dnia [OKRES] r.

w sprawie przyjęcia rezygnacji [STANOWISKO] [ORGANU] [FIRMA].

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:

§1

Przyjmuje się rezygnację [IMIĘ] [NAZWISKO] ze stanowiska [STANOWISKO] [ORGANU] [FIRMA] co jest jednoznaczne z przyjęciem rezygnacji [ORGAN] [FIRMA].

§2

Tracą moc uchwały: 1) uchwała Nr [SYGNATURA] Rady [ORGAN] [FIRMA] z dnia [OKRES] r. w sprawie wyboru [STANOWISKO] [ORGANU] [FIRMA]; 2) uchwała Nr [SYGNATURA] Rady [ORGAN] [FIRMA] z dnia [OKRES] r. w sprawie wyboru [STANOWISKO] [ORGANU] [FIRMA]. 3) uchwała Nr [SYGNATURA] Rady [ORGAN] [FIRMA] z dnia [OKRES] r. w sprawie wyboru członków [ORGAN] [FIRMA].

§3

1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. 2. Uchwała podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez [SPOSÓB PUBLIKACJI] w [MIEJSCE PUBLIKACJI], a także poprzez zamieszczenie jej treści na stronie internetowej [ADRES].

[STANOWISKO OSOBY PODPISUJĄCEJ] [IMIĘ] [NAZWISKO]

Dokument potwierdza przyjęcie rezygnacji imienia i nazwiska ze stanowiska starosty, co wymaga obowiązkowego spełnienia warunków zapisanych w uchwale. Dodatkowo, tracą moc wcześniejsze uchwały dotyczące wyboru członków organu gospodarczego firma.