Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Prawo
budowlane
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
W polu NAZWA DOKUMENTU należy wpisać Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. W polu NUMER należy wpisać numer uchwały nadawany zgodnie z wewnętrznym regulaminem organu wydającego. W polu ORGAN WYDAJĄCY należy wpisać pełną nazwę organu wydającego uchwałę, np. Rada Gminy. W polu FIRMA, jeśli dotyczy, należy wpisać nazwę jednostki organizacyjnej, np. Urząd Gminy. W polu DATA należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu TEMAT należy wpisać przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy [nazwa gminy]. W polu PODSTAWA PRAWNA należy wpisać podstawę prawną, na której podstawie podjęta zostaje uchwała, np. art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022 r. poz. 503, z późn. zm.). W polu TREŚĆ PARAGRAFU 1 należy wpisać treść paragrafu pierwszego, która powinna określać postanowienie o przystąpieniu do sporządzenia studium. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 2 należy wpisać treść paragrafu drugiego, która może określać np. sposób finansowania, wyznaczenie jednostki odpowiedzialnej za sporządzenie studium, terminy itp. W polu STANOWISKO należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, np. Przewodniczący Rady Gminy. W polu ORGAN WYDAJĄCY należy ponownie wpisać pełną nazwę organu wydającego uchwałę. W polu FIRMA, jeśli dotyczy, należy ponownie wpisać nazwę jednostki organizacyjnej. W polu IMIĘ należy wpisać imię osoby podpisującej uchwałę. W polu NAZWISKO należy wpisać nazwisko osoby podpisującej uchwałę.
- Dane
data, firma, imię, nazwisko, numer, organ wydający, podstawa prawna, stanowisko, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wydana przez organ wydający firmę z dnia data. Dokument opracowany na podstawie podstawy prawnej ma na celu określenie głównych założeń planistycznych dotyczących zagospodarowania terenu.
[NAZWA DOKUMENTU]
[NUMER][ORGAN WYDAJĄCY] [FIRMA]
z dnia [DATA]
w sprawie [TEMAT]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA], uchwala się, co następuje:
§ 1.
[TREŚĆ PARAGRAFU 1]
§ 2.
[TREŚĆ PARAGRAFU 2]
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
[STANOWISKO][ORGAN WYDAJĄCY] [FIRMA][IMIĘ] [NAZWISKO]
Uchwała dotycząca sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdza główne wytyczne planistyczne dla obszaru objętego dokumentem. Wchodzi w życie z chwilą podjęcia.