Umowa sprzątania pomieszczeń biurowych
- Prawo
cywilne
- Kategoria
umowa
- Instrukcja
Należy rozpocząć od wpisania rodzaju usługi, na przykład "sprzątania pomieszczeń biurowych". Następnie należy wpisać datę zawarcia umowy, miejscowość, w której została zawarta, nazwę firmy/instytucji zamawiającego, jej siedzibę, adres, NIP/REGON/inny identyfikator oraz imiona i nazwiska, stanowiska osób reprezentujących zamawiającego. Analogicznie należy uzupełnić dane wykonawcy. W paragrafie pierwszym należy określić rodzaj prac/usług, dokładny opis przedmiotu umowy oraz miejscowość i adres, gdzie usługi będą świadczone. Paragraf drugi powinien zawierać szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz ewentualne dodatkowe postanowienia dotyczące obowiązków wykonawcy. W paragrafie trzecim należy opisać parametry/ilości/zakres przedmiotu umowy, takie jak powierzchnia do sprzątania, ilość pomieszczeń itp. Paragraf czwarty powinien zawierać ewentualne postanowienia dotyczące obowiązków zamawiającego. W paragrafie piątym należy określić postanowienia dotyczące odpowiedzialności wykonawcy. Paragraf szósty powinien zawierać informacje o prawie zamawiającego do kontroli, procedurze reklamacyjnej i ewentualnych konsekwencjach nieuwzględnienia reklamacji. W paragrafie siódmym należy zawrzeć ewentualne postanowienia dotyczące odstąpienia od umowy i kar umownych. Paragraf ósmy powinien zawierać ewentualne postanowienia dotyczące informacji o pracownikach. W paragrafie dziewiątym należy wpisać kwotę wynagrodzenia, walutę, kwotę słownie oraz okres płatności. W paragrafie dziesiątym należy określić termin płatności od daty wystawienia faktury oraz numer rachunku bankowego wykonawcy. Paragraf jedenasty powinien zawierać definicję dnia zapłaty. W paragrafie dwunastym należy zawrzeć postanowienia dotyczące odsetek. W paragrafie trzynastym należy określić czas i miejsce wykonywania przedmiotu umowy. Paragraf czternasty powinien zawierać okres obowiązywania umowy i postanowienia dotyczące wypowiedzenia umowy. W paragrafie piętnastym należy wskazać odpowiednie przepisy, które mają zastosowanie w sprawach nieunormowanych umową. Paragraf szesnasty informuje o konieczności pisemnej formy wszelkich zmian umowy. Na końcu należy wpisać liczbę egzemplarzy umowy oraz złożyć podpisy osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę.
- Dane
adres, czas i miejsce wykonywania przedmiotu umowy, czego, data, definicja dnia zapłaty, ewentualne dodatkowe postanowienia dot. obowiązków wykonawcy, ewentualne konsekwencje nieuwzględnienia reklamacji, ewentualne postanowienia dot. informacji o pracownikach, ewentualne postanowienia dot. obowiązków zamawiającego, ewentualne postanowienia dot. odstąpienia od umowy i kar umownych, ilość, imię, kwota, miejscowość, nazwa firmy/instytucji, nazwisko, nip/regon/inny identyfikator, odpowiednie przepisy, okres obowiązywania umowy, okres płatności, opis przedmiotu umowy, parametry/ilości/zakres przedmiotu umowy, postanowienia dot. odpowiedzialności wykonawcy, postanowienia dot. odsetek, postanowienia dot. wypowiedzenia umowy, postępowanie reklamacyjne, rodzaj prac/usług, rodzaj usługi, stanowisko, szczegółowy opis przedmiotu umowy, słownie kwota, termin płatności, waluta
Umowa sprzątania pomieszczeń biurowych to dokument zawierający ustalenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dotyczące rodzaju prac lub usług. Przedmiotem umowy jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w miejscowości, pod adresem. Dokument reguluje także szczegółowy opis zakresu prac sprzątających oraz ewentualne dodatkowe postanowienia dotyczące obowiązków Wykonawcy.
UMOWA
na [RODZAJ USŁUGI]
zawarta dnia [DATA] r. w [MIEJSCOWOŚĆ]
pomiędzy:
[NAZWA FIRMY/INSTYTUCJI] z siedzibą w [MIEJSCOWOŚĆ], [ADRES], [NIP/REGON/INNY IDENTYFIKATOR], reprezentowanym przez:
[STANOWISKO] [IMIĘ] [NAZWISKO]
[STANOWISKO] [IMIĘ] [NAZWISKO]
zwanym dalej "Zamawiającym"
a
[NAZWA FIRMY/INSTYTUCJI] z siedzibą w [MIEJSCOWOŚĆ], [ADRES], [NIP/REGON/INNY IDENTYFIKATOR], reprezentowanym przez:
[STANOWISKO] [IMIĘ] [NAZWISKO]
zwanym dalej "Wykonawcą"
§ 1.
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania [RODZAJ PRAC/USŁUG], których przedmiotem będzie [OPIS PRZEDMIOTU UMOWY] w [MIEJSCOWOŚĆ], [ADRES].
§ 2.
1. Przedmiot umowy obejmuje [SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU UMOWY].
2. [EWENTUALNE DODATKOWE POSTANOWIENIA DOT. OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY].
§ 3.
[OPIS PARAMETRÓW/ILOŚCI/ZAKRESU PRZEDMIOTU UMOWY, np. powierzchnia, ilość, itp.].
§ 4.
[EWENTUALNE POSTANOWIENIA DOT. OBOWIĄZKÓW ZAMAWIAJĄCEGO].
§ 5.
[POSTANOWIENIA DOT. ODPOWIEDZIALNOŚCI WYKONAWCY].
§ 6.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli [CZEGO?].
2. W przypadku nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający [POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE].
3. [EWENTUALNE KONSEKWENCJE NIEUWZGLĘDNIENIA REKLAMACJI].
§ 7.
[EWENTUALNE POSTANOWIENIA DOT. ODSTĄPIENIA OD UMOWY I KAR UMOWNYCH].
§ 8.
[EWENTUALNE POSTANOWIENIA DOT. INFORMACJI O PRACOWNIKACH].
§ 9.
Z tytułu wykonywania niniejszej umowy, Zamawiający będzie wypłacał Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości [KWOTA] [WALUTA] ([SŁOWNIE KWOTA]) [OKRES PŁATNOŚCI].
§ 10.
Wynagrodzenie płatne będzie na rachunek Wykonawcy w terminie [TERMIN PŁATNOŚCI] od daty wystawienia faktury.
§ 11.
[DEFINICJA DNIA ZAPŁATY].
§ 12.
[POSTANOWIENIA DOT. ODSETEK].
§ 13.
[CZAS I MIEJSCE WYKONYWANIA PRZEDMIOTU UMOWY].
§ 14.
1. Niniejsza umowa zostaje zawarta na okres [OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY].
2. [POSTANOWIENIA DOT. WYPOWIEDZENIA UMOWY].
§ 15.
W sprawach nieunormowanych niniejszą umową, mają zastosowanie przepisy [ODPOWIEDNIE PRZEPISY].
§ 16.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 17.
Umowę sporządzono w [ILOŚĆ] jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
....................................... .......................................
Zamawiający: Wykonawca:
Umowa sprzątania pomieszczeń biurowych określa zakres prac sprzątających, warunki wynagrodzenia oraz postanowienia dotyczące reklamacji i kary umownej. Dokument ważny jest przez okres obowiązywania umowy i podlega przepisom odpowiednich przepisów. Umowa została sporządzona w określonej ilości egzemplarzy.