Uchwała w sprawie diet i zwrotu kosztów podróży sołtysów

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

W polu NAZWA DOKUMENTU należy wpisać "Uchwała w sprawie diet i zwrotu kosztów podróży sołtysów". W polu TREŚĆ należy wpisać krótkie streszczenie uchwały, np. "Ustalenie wysokości diet i zasad zwrotu kosztów podróży sołtysów". W polu NUMER należy wpisać kolejny numer uchwały. W polu RODZAJ DOKUMENTU należy wpisać "Uchwała". W polu SYGNATURA należy wpisać sygnaturę dokumentu zgodną z wewnętrznym systemem numeracji. W polu ORGAN WYDAJĄCY należy wpisać nazwę organu wydającego uchwałę, np. "Rada Gminy". W polu ADRES należy wpisać adres organu wydającego uchwałę. W polu OKRES należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu TEMAT należy wpisać "diet i zwrotu kosztów podróży sołtysów". W polu PODSTAWA PRAWNA należy wpisać podstawę prawną uchwały, np. "art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym". W paragrafie 1 należy określić wysokość diet sołtysów za udział w sesjach rady gminy, zebraniach sołeckich, komisjach rady gminy itp. W paragrafie 2 należy określić zasady zwrotu kosztów podróży sołtysów, w tym rodzaje kosztów podlegających zwrotowi (np. przejazdy, noclegi, diety), sposób dokumentowania kosztów oraz limity zwrotu kosztów. W paragrafie 3 należy określić termin wejścia w życie uchwały. W paragrafie 4 należy określić ewentualne przepisy uchylone w związku z wejściem w życie nowej uchwały. W polu STANOWISKO należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, np. "Przewodniczący Rady Gminy". W polu IMIĘ należy wpisać imię osoby podpisującej uchwałę. W polu NAZWISKO należy wpisać nazwisko osoby podpisującej uchwałę.

Dane

adres, imię, nazwa dokumentu, nazwisko, numer, okres, organ wydający, podstawa prawna, rodzaj dokumentu, stanowisko, sygnatura, temat, treść, treść paragrafu, treść punktu 1, treść punktu 2, treść punktu 3, treść punktu 4

Uchwała w sprawie diet i zwrotu kosztów podróży sołtysów reguluje zasady dotyczące wynagradzania oraz refundacji wydatków związanych z podróżami pełnomocników wsi. Dokument szczegółowo określa zakres uprawnień, warunki oraz procedury związane z uzyskaniem zwrotu kosztów podróży. Jest to istotne narzędzie regulacyjne w kontekście finansowania działalności sołeckiej.

[NAZWA DOKUMENTU]

[TREŚĆ]

[NUMER] [RODZAJ DOKUMENTU] Nr [SYGNATURA]

[ORGAN WYDAJĄCY] w [ADRES]

z [OKRES] r.

w sprawie [TEMAT].

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] [ORGAN WYDAJĄCY] w [ADRES] uchwala, co następuje:

§ 1.

1. [TREŚĆ PUNKTU 1].

2. [TREŚĆ PUNKTU 2].

3. [TREŚĆ PUNKTU 3].

4. [TREŚĆ PUNKTU 4].

§ 2.

1. [TREŚĆ PUNKTU 1].

2. [TREŚĆ PUNKTU 2].

3. [TREŚĆ PUNKTU 3].

4. [TREŚĆ PUNKTU 4].

5. [TREŚĆ PUNKTU 5].

6. [TREŚĆ PUNKTU 6].

§ 3.

[TREŚĆ PARAGRAFU].

§ 4.

[TREŚĆ PARAGRAFU].

[STANOWISKO]

[ORGAN WYDAJĄCY] [ADRES]

[IMIĘ] [NAZWISKO]

Dokument 'Uchwała w sprawie diet i zwrotu kosztów podróży sołtysów' precyzyjnie określa zasady refundacji kosztów związanych z podróżami sołtysów, mając istotne znaczenie dla zarządzania finansami na poziomie lokalnym.