Uchwała w sprawie odwołania zarządu województwa

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w wyznaczonym miejscu. Następnie należy wpisać nazwę organu wydającego uchwałę. W polu data należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu sprawa należy wpisać pełną nazwę sprawy, czyli "odwołania zarządu województwa". W polu podstawa prawna należy podać podstawę prawną odwołania zarządu, np. artykuł i ustęp ustawy. Treść paragrafu 1 powinna zawierać informację o odwołaniu zarządu województwa, wymieniając jego skład. Treść paragrafu 2 może określać termin wejścia w życie uchwały. W kolejnych paragrafach, jeśli są potrzebne, należy umieścić dodatkowe postanowienia. Na końcu uchwały należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę oraz nazwę organu. W uzasadnieniu należy szczegółowo uzasadnić przyczyny odwołania zarządu województwa.

Dane

data, organ, podstawa prawna, stanowisko, sygnatura, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, uzasadnienie

Uchwała w sprawie odwołania zarządu województwa stanowi oficjalny dokument podejmujący decyzję dotyczącą odwołania dotychczasowego zarządu danego obszaru administracyjnego. Dokument ten oparty jest na określonej podstawie prawnej i zawiera konkretne postanowienia dotyczące procedury odwoławczej.

UCHWAŁA NR [SYGNATURA]

[ORGAN]

z dnia [DATA] r.

w sprawie [SPRAWA]

 

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:

§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 1]

§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 2]

[...]

[STANOWISKO]

[ORGAN]

 

UZASADNIENIE

 

[UZASADNIENIE]

Decyzja w sprawie odwołania zarządu województwa wprowadza zmiany w strukturze kierowniczej danego regionu, mające istotny wpływ na funkcjonowanie administracji publicznej. Odwołanie to może wiązać się z koniecznością podjęcia dodatkowych działań w celu zapewnienia ciągłości działania jednostki.