Uchwała w sprawie odwołania zarządu województwa
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w wyznaczonym miejscu. Następnie należy wpisać nazwę organu wydającego uchwałę. W polu data należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu sprawa należy wpisać pełną nazwę sprawy, czyli "odwołania zarządu województwa". W polu podstawa prawna należy podać podstawę prawną odwołania zarządu, np. artykuł i ustęp ustawy. Treść paragrafu 1 powinna zawierać informację o odwołaniu zarządu województwa, wymieniając jego skład. Treść paragrafu 2 może określać termin wejścia w życie uchwały. W kolejnych paragrafach, jeśli są potrzebne, należy umieścić dodatkowe postanowienia. Na końcu uchwały należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę oraz nazwę organu. W uzasadnieniu należy szczegółowo uzasadnić przyczyny odwołania zarządu województwa.
- Dane
data, organ, podstawa prawna, stanowisko, sygnatura, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, uzasadnienie
Uchwała w sprawie odwołania zarządu województwa stanowi oficjalny dokument podejmujący decyzję dotyczącą odwołania dotychczasowego zarządu danego obszaru administracyjnego. Dokument ten oparty jest na określonej podstawie prawnej i zawiera konkretne postanowienia dotyczące procedury odwoławczej.
UCHWAŁA NR [SYGNATURA]
[ORGAN]
z dnia [DATA] r.
w sprawie [SPRAWA]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:
§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 1]
§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 2]
[...]
[STANOWISKO]
[ORGAN]
UZASADNIENIE
[UZASADNIENIE]
Decyzja w sprawie odwołania zarządu województwa wprowadza zmiany w strukturze kierowniczej danego regionu, mające istotny wpływ na funkcjonowanie administracji publicznej. Odwołanie to może wiązać się z koniecznością podjęcia dodatkowych działań w celu zapewnienia ciągłości działania jednostki.