Uchwała w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy i nadania jej statutu
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia nazwy dokumentu, czyli "Uchwała w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy i nadania jej statutu". W polu treść należy wpisać słowo "Uchwała". Następnie należy uzupełnić numer uchwały nadawany przez organ. W polu organ należy wpisać nazwę organu uchwałodawczego, np. "Rada Gminy". Należy podać miejscowość, w której obraduje organ. W polu data należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu temat należy wpisać "w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy i nadania jej statutu". W polu podstawa prawna należy wpisać podstawę prawną powołania rady, np. art. 5c ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. W paragrafie 1 należy wpisać treść dotyczącą powołania Młodzieżowej Rady Gminy. W paragrafie 2 należy wpisać treść dotyczącą nadania statutu Młodzieżowej Radzie Gminy. W paragrafie 3 należy wpisać postanowienia końcowe, np. w punkcie 1 określić, kiedy uchwała wchodzi w życie, a w punkcie 2 wskazać jednostkę odpowiedzialną za wykonanie uchwały. W polu stanowisko należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, np. Przewodniczący Rady Gminy. W polu podpis należy umieścić podpis osoby upoważnionej. Należy ponownie wpisać nazwę organu uchwałodawczego i miejscowość. W objaśnieniach należy zawrzeć ewentualne wyjaśnienia dotyczące uchwały. W załączniku należy umieścić statut Młodzieżowej Rady Gminy. W każdym rozdziale statutu należy podać nazwę rozdziału i treść poszczególnych paragrafów. Należy powtórzyć strukturę dla kolejnych paragrafów, rozdziałów i załączników, jeśli statut zawiera więcej niż jeden rozdział.
- Dane
data, miejscowość, nazwa dokumentu, nazwa rozdziału, nazwa załącznika, numer, organ, podpis, podstawa prawna, stanowisko, temat, treść, treść objaśnień, treść paragrafu, treść punktu
Uchwała w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy i nadania jej statutu jest oficjalnym dokumentem Rady Gminy GminaXYZ, datowanym na 10 stycznia 2022. Została przyjęta na podstawie ustawy o samorządzie gminnym i reguluje kwestie związane z działalnością Rady. Dokument składa się z przepisów dotyczących celów, struktury oraz kompetencji Rady, a także zawiera stanowisko Rady Gminy GminaXYZ.
[NAZWA DOKUMENTU]
[TREŚĆ]
[NUMER]Rady [ORGAN] [MIEJSCOWOŚĆ]z dnia [DATA]
w sprawie [TEMAT]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] – uchwala się, co następuje:
§ 1[TREŚĆ PARAGRAFU]
§ 2[TREŚĆ PARAGRAFU]
§ 31. [TREŚĆ PUNKTU]2. [TREŚĆ PUNKTU]
[STANOWISKO]
[PODPIS]
[ORGAN] [MIEJSCOWOŚĆ]
Objaśnienia
[TREŚĆ OBJAŚNIEŃ]
Załącznik
[NAZWA ZAŁĄCZNIKA]
Rozdział 1[NAZWA ROZDZIAŁU]
§ 1[TREŚĆ PARAGRAFU]
§ 2[TREŚĆ PARAGRAFU]
[POWTÓRZENIE STRUKTURY DLA KOLEJNYCH PARAGRAFÓW, ROZDZIAŁÓW I ZAŁĄCZNIKÓW]
Uchwała w sprawie Młodzieżowej Rady Gminy i jej statutu precyzuje cele, strukturę i kompetencje Rady, a także określa stanowisko Rady Gminy GminaXYZ. Dokument ten stanowi istotny krok w rejestracji i funkcjonowaniu instytucji reprezentującej młodzież w życiu społeczności lokalnej.