Uchwała w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy i nadania jej statutu

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia nazwy dokumentu, czyli "Uchwała w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy i nadania jej statutu". W polu treść należy wpisać słowo "Uchwała". Następnie należy uzupełnić numer uchwały nadawany przez organ. W polu organ należy wpisać nazwę organu uchwałodawczego, np. "Rada Gminy". Należy podać miejscowość, w której obraduje organ. W polu data należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu temat należy wpisać "w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy i nadania jej statutu". W polu podstawa prawna należy wpisać podstawę prawną powołania rady, np. art. 5c ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. W paragrafie 1 należy wpisać treść dotyczącą powołania Młodzieżowej Rady Gminy. W paragrafie 2 należy wpisać treść dotyczącą nadania statutu Młodzieżowej Radzie Gminy. W paragrafie 3 należy wpisać postanowienia końcowe, np. w punkcie 1 określić, kiedy uchwała wchodzi w życie, a w punkcie 2 wskazać jednostkę odpowiedzialną za wykonanie uchwały. W polu stanowisko należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, np. Przewodniczący Rady Gminy. W polu podpis należy umieścić podpis osoby upoważnionej. Należy ponownie wpisać nazwę organu uchwałodawczego i miejscowość. W objaśnieniach należy zawrzeć ewentualne wyjaśnienia dotyczące uchwały. W załączniku należy umieścić statut Młodzieżowej Rady Gminy. W każdym rozdziale statutu należy podać nazwę rozdziału i treść poszczególnych paragrafów. Należy powtórzyć strukturę dla kolejnych paragrafów, rozdziałów i załączników, jeśli statut zawiera więcej niż jeden rozdział.

Dane

data, miejscowość, nazwa dokumentu, nazwa rozdziału, nazwa załącznika, numer, organ, podpis, podstawa prawna, stanowisko, temat, treść, treść objaśnień, treść paragrafu, treść punktu

Uchwała w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy i nadania jej statutu jest oficjalnym dokumentem Rady Gminy GminaXYZ, datowanym na 10 stycznia 2022. Została przyjęta na podstawie ustawy o samorządzie gminnym i reguluje kwestie związane z działalnością Rady. Dokument składa się z przepisów dotyczących celów, struktury oraz kompetencji Rady, a także zawiera stanowisko Rady Gminy GminaXYZ.

[NAZWA DOKUMENTU]

[TREŚĆ]

[NUMER]Rady [ORGAN] [MIEJSCOWOŚĆ]z dnia [DATA]

w sprawie [TEMAT]

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] – uchwala się, co następuje:

§ 1[TREŚĆ PARAGRAFU]

§ 2[TREŚĆ PARAGRAFU]

§ 31. [TREŚĆ PUNKTU]2. [TREŚĆ PUNKTU]

[STANOWISKO]

[PODPIS]

[ORGAN] [MIEJSCOWOŚĆ]

Objaśnienia

[TREŚĆ OBJAŚNIEŃ]

Załącznik

[NAZWA ZAŁĄCZNIKA]

Rozdział 1[NAZWA ROZDZIAŁU]

§ 1[TREŚĆ PARAGRAFU]

§ 2[TREŚĆ PARAGRAFU]

[POWTÓRZENIE STRUKTURY DLA KOLEJNYCH PARAGRAFÓW, ROZDZIAŁÓW I ZAŁĄCZNIKÓW]

Uchwała w sprawie Młodzieżowej Rady Gminy i jej statutu precyzuje cele, strukturę i kompetencje Rady, a także określa stanowisko Rady Gminy GminaXYZ. Dokument ten stanowi istotny krok w rejestracji i funkcjonowaniu instytucji reprezentującej młodzież w życiu społeczności lokalnej.