Uchwała w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Najpierw należy uzupełnić numer uchwały w polu [NUMER]. Następnie należy wpisać nazwę organu wydającego uchwałę w polu [ORGAN] oraz miejscowość, w której organ się znajduje, w polu [MIEJSCOWOŚĆ]. W polu [DATA] należy wpisać datę wydania uchwały. W polu [TEMAT] należy wpisać temat uchwały, czyli "powołania Przewodniczącego Komisji". W polu [PODSTAWA PRAWNA] należy podać podstawę prawną, na której opiera się uchwała. W treści paragrafu pierwszego, czyli w polu [TREŚĆ PARAGRAFU 1], należy wpisać treść powołania Przewodniczącego Komisji, zawierającą imię i nazwisko powoływanej osoby oraz nazwę komisji. W treści paragrafu drugiego, czyli w polu [TREŚĆ PARAGRAFU 2 - zazwyczaj wejście w życie], należy wpisać standardową formułę dotyczącą wejścia uchwały w życie. W polu [PODPIS] należy umieścić podpis osoby upoważnionej do podpisania uchwały. W polu [STANOWISKO PODPISUJĄCEGO] należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę. W polu [UZASADNIENIE] należy uzasadnić powołanie Przewodniczącego Komisji. Na końcu uzasadnienia również należy umieścić podpis osoby upoważnionej do podpisania uzasadnienia wraz ze stanowiskiem w polach [PODPIS] i [STANOWISKO PODPISUJĄCEGO].

Dane

data, miejscowość, numer, organ, podpis, podstawa prawna, stanowisko podpisującego, temat, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2 - zazwyczaj wejście w życie, uzasadnienie

Uchwała w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji to oficjalny dokument wydany przez organ administracji publicznej zlokalizowany w konkretnej miejscowości w sprawie nominacji na stanowisko przewodniczącego. Uchwała reguluje zakres obowiązków, uprawnienia oraz warunki pełnienia tej funkcji zgodnie z przepisami prawa.

[NUMER]

[ORGAN] w [MIEJSCOWOŚĆ]

z dnia [DATA]

w sprawie [TEMAT]

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] [ORGAN] uchwala, co następuje:

§1

[TREŚĆ PARAGRAFU 1]

§2

[TREŚĆ PARAGRAFU 2 - zazwyczaj wejście w życie]

[PODPIS]

[STANOWISKO PODPISUJĄCEGO]

Uzasadnienie

[UZASADNIENIE]

[PODPIS]

[STANOWISKO PODPISUJĄCEGO]

Dokument zawiera szczegółowe ustalenia dotyczące powołania Przewodniczącego Komisji, określając między innymi podstawę prawną decyzji oraz treść paragrafów dotyczących tej nominacji. Uzasadnienie zawarte w dokumencie stanowi argumentację za podjęciem konkretnych działań w tym zakresie.