Uchwała w sprawie przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia nazwy dokumentu, czyli "Uchwała w sprawie przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami". Następnie w polu treść należy wpisać pełną, oficjalną nazwę jednostki administracyjnej. W polu sygnatura należy umieścić unikalny numer uchwały. W polu jednostka administracyjna należy wpisać nazwę gminy. W polu miejscowość należy wpisać nazwę miejscowości, w której znajduje się siedziba gminy. W polu data należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu temat uchwały należy wpisać "przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami". W polu podstawa prawna należy wpisać odpowiednie artykuły ustawy, na podstawie których rada gminy może uchwalać program opieki nad zabytkami. W treści paragrafu pierwszego należy zapisać postanowienie o przyjęciu gminnego programu opieki nad zabytkami, załączając go jako załącznik do uchwały. W treści paragrafu drugiego należy określić organ wykonawczy gminy odpowiedzialny za realizację programu. W treści paragrafu trzeciego należy określić datę wejścia w życie uchwały. W polu stanowisko należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, np. Przewodniczący Rady Gminy. W polu imię i nazwisko należy wpisać imię i nazwisko osoby podpisującej uchwałę. W uzasadnieniu należy szczegółowo uzasadnić potrzebę przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami, opisując stan zabytków na terenie gminy, cele programu oraz sposoby jego realizacji.

Dane

data, imię, jednostka administracyjna, miejscowość, nazwa dokumentu, nazwisko, podstawa prawna, stanowisko, sygnatura, temat uchwały, treść, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3 - wejście w życie, uzasadnienie

Dokument 'Uchwała w sprawie przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami' stanowi oficjalne stanowisko Rady jednostki administracyjnej Miejscowość datowane na Data. Uchwała ta została podjęta na podstawie Podstawa prawna i zawiera kluczowe decyzje dotyczące opieki nad zabytkami w Miejscowość.

[NAZWA DOKUMENTU]

[TREŚĆ]

UCHWAŁA Nr [SYGNATURA]

RADY [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [MIEJSCOWOŚĆ]

z dnia [DATA] r.

w sprawie [TEMAT UCHWAŁY]

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA]

[JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] w [MIEJSCOWOŚĆ], uchwala co następuje:

§1

[TREŚĆ PARAGRAFU 1]

§2

[TREŚĆ PARAGRAFU 2]

§3

[TREŚĆ PARAGRAFU 3 - WEJŚCIE W ŻYCIE]

[STANOWISKO]

[JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [MIEJSCOWOŚĆ]

[IMIĘ] [NAZWISKO]

UZASADNIENIE

do Uchwały Nr [SYGNATURA] [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] w [MIEJSCOWOŚĆ] z dnia [DATA] r. w sprawie

[TEMAT UCHWAŁY].

[UZASADNIENIE]

Gminna uchwała o opiece nad zabytkami - istotny dokument regulujący działania związane z zachowaniem dziedzictwa kulturowego. Przyjęty program ma kluczowe znaczenie dla ochrony zabytków i ich przyszłych pokoleń.