Uchwała w sprawie przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia nazwy dokumentu, czyli "Uchwała w sprawie przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami". Następnie w polu treść należy wpisać pełną, oficjalną nazwę jednostki administracyjnej. W polu sygnatura należy umieścić unikalny numer uchwały. W polu jednostka administracyjna należy wpisać nazwę gminy. W polu miejscowość należy wpisać nazwę miejscowości, w której znajduje się siedziba gminy. W polu data należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu temat uchwały należy wpisać "przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami". W polu podstawa prawna należy wpisać odpowiednie artykuły ustawy, na podstawie których rada gminy może uchwalać program opieki nad zabytkami. W treści paragrafu pierwszego należy zapisać postanowienie o przyjęciu gminnego programu opieki nad zabytkami, załączając go jako załącznik do uchwały. W treści paragrafu drugiego należy określić organ wykonawczy gminy odpowiedzialny za realizację programu. W treści paragrafu trzeciego należy określić datę wejścia w życie uchwały. W polu stanowisko należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, np. Przewodniczący Rady Gminy. W polu imię i nazwisko należy wpisać imię i nazwisko osoby podpisującej uchwałę. W uzasadnieniu należy szczegółowo uzasadnić potrzebę przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami, opisując stan zabytków na terenie gminy, cele programu oraz sposoby jego realizacji.
- Dane
data, imię, jednostka administracyjna, miejscowość, nazwa dokumentu, nazwisko, podstawa prawna, stanowisko, sygnatura, temat uchwały, treść, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3 - wejście w życie, uzasadnienie
Dokument 'Uchwała w sprawie przyjęcia gminnego programu opieki nad zabytkami' stanowi oficjalne stanowisko Rady jednostki administracyjnej Miejscowość datowane na Data. Uchwała ta została podjęta na podstawie Podstawa prawna i zawiera kluczowe decyzje dotyczące opieki nad zabytkami w Miejscowość.
[NAZWA DOKUMENTU]
[TREŚĆ]
UCHWAŁA Nr [SYGNATURA]
RADY [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [MIEJSCOWOŚĆ]
z dnia [DATA] r.
w sprawie [TEMAT UCHWAŁY]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA]
[JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] w [MIEJSCOWOŚĆ], uchwala co następuje:
§1
[TREŚĆ PARAGRAFU 1]
§2
[TREŚĆ PARAGRAFU 2]
§3
[TREŚĆ PARAGRAFU 3 - WEJŚCIE W ŻYCIE]
[STANOWISKO]
[JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [MIEJSCOWOŚĆ]
[IMIĘ] [NAZWISKO]
UZASADNIENIE
do Uchwały Nr [SYGNATURA] [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] w [MIEJSCOWOŚĆ] z dnia [DATA] r. w sprawie
[TEMAT UCHWAŁY].
[UZASADNIENIE]
Gminna uchwała o opiece nad zabytkami - istotny dokument regulujący działania związane z zachowaniem dziedzictwa kulturowego. Przyjęty program ma kluczowe znaczenie dla ochrony zabytków i ich przyszłych pokoleń.