Uchwała w sprawie przyjęcia procedury wnoszenia spraw na posiedzenia zarządu

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Najpierw należy uzupełnić sygnaturę uchwały, która powinna być zgodna z wewnętrznym systemem numeracji dokumentów w firmie. Następnie należy wpisać organ wydający uchwałę, na przykład Zarząd lub Rada Nadzorcza, oraz pełną nazwę firmy. W polu data należy podać dzień, miesiąc i rok podjęcia uchwały. Tytuł uchwały powinien być zwięzły i precyzyjny, odzwierciedlając jej treść, w tym przypadku: "Przyjęcie procedury wnoszenia spraw na posiedzenia zarządu". W podstawie prawnej należy wskazać przepisy, które uprawniają do podjęcia uchwały, na przykład umowę spółki, statut lub odpowiednie ustawy. W treści paragrafu pierwszego należy szczegółowo opisać przyjętą procedurę wnoszenia spraw na posiedzenia zarządu, uwzględniając kto, w jaki sposób i w jakim terminie może zgłaszać sprawy, jakie dokumenty należy dołączyć do wniosku oraz tryb rozpatrywania wniosków. Paragraf drugi może zawierać dodatkowe postanowienia, na przykład dotyczące sposobu informowania o terminach posiedzeń zarządu i przekazywania materiałów. W paragrafie trzecim należy określić datę wejścia w życie uchwały, zazwyczaj jest to dzień następujący po dniu podjęcia uchwały.

Dane

firma, okres, organ wydający uchwałę, podstawa prawna, sygnatura, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3

Uchwała w sprawie przyjęcia procedury wnoszenia spraw na posiedzenia zarządu to dokument wydany przez organ zarządzający firmą, wydany nr sygnatury w dniu okresu. Zawiera ona istotne postanowienia dotyczące sposobu zgłaszania i rozpatrywania spraw na posiedzeniach zarządu, zgodnie z odpowiednią podstawą prawną.

Uchwała nr [SYGNATURA]

[ORGAN WYDAJĄCY UCHWALE] [FIRMA]

z dnia [OKRES]

w sprawie [TYTUŁ UCHWAŁY]

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:

§1

[TREŚĆ PARAGRAFU 1]

§2

[TREŚĆ PARAGRAFU 2]

§3

[TREŚĆ PARAGRAFU 3 - zazwyczaj wejście w życie]

Dokument to uchwała określająca procedurę wnoszenia i rozpatrywania spraw na posiedzeniach zarządu firmy. Zawiera kluczowe paragrafy dotyczące sposobu działania oraz ustala warunki wejścia w życie tych postanowień.