Uchwała w sprawie trybu opracowania projektu strategii rozwoju gminy

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy uzupełnić tytuł uchwały, na przykład "Uchwała w sprawie trybu opracowania projektu strategii rozwoju Gminy X". W treści uchwały należy wpisać uzasadnienie dla podjęcia uchwały, opisujące potrzebę opracowania strategii rozwoju gminy oraz korzyści z niej wynikające. W polu FIRMA należy wpisać pełną nazwę organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego, na przykład "Rady Gminy X". W polu DATA należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu SPRAWA należy wpisać "trybu opracowania projektu strategii rozwoju Gminy X". W polu PODSTAWA PRAWNA należy wpisać podstawę prawną, na przykład "art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym". W polu ORGAN należy wpisać organ odpowiedzialny za realizację poszczególnych czynności, na przykład "Wójt Gminy X". W polach CZYNNOŚĆ 1-12 należy wpisać szczegółowe czynności związane z opracowaniem projektu strategii, na przykład "powołanie zespołu ds. opracowania strategii", "przeprowadzenie konsultacji społecznych", "przyjęcie projektu strategii przez Radę Gminy". W polach NUMER należy wpisać odpowiednie numery punktów z paragrafu 1, do których odnoszą się terminy. W polach DATA w paragrafie 2 należy wpisać daty graniczne realizacji poszczególnych czynności.

Dane

czynność 1, czynność 10, czynność 11, czynność 12, czynność 2, czynność 3, czynność 4, czynność 5, czynność 6, czynność 7, czynność 8, czynność 9, data, firma, numer, organ, podstawa prawna, sprawa, treść, tytuł

Uchwała w sprawie trybu opracowania projektu strategii rozwoju gminy to dokument ustanowiony przez Radę FIRMA, określający sposób działań podjętych dla opracowania strategii rozwoju gminy. Uchwała zawiera precyzyjne zapisy dotyczące SPRAWA, oparte na podstawie prawnej PODSTAWA PRAWNA.

[TYTUŁ]

[TREŚĆ]

UCHWAŁA

RADY [FIRMA]

z dnia [DATA]

w sprawie [SPRAWA]

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] uchwala się, co następuje:

§ 1. [ORGAN] kolejno:

1) [CZYNNOŚĆ 1];

2) [CZYNNOŚĆ 2];

3) [CZYNNOŚĆ 3];

4) [CZYNNOŚĆ 4];

5) [CZYNNOŚĆ 5];

6) [CZYNNOŚĆ 6];

7) [CZYNNOŚĆ 7];

8) [CZYNNOŚĆ 8];

9) [CZYNNOŚĆ 9];

10) [CZYNNOŚĆ 10];

11) [CZYNNOŚĆ 11];

12) [CZYNNOŚĆ 12].

§ 2. Czynności wskazane:

1) w § 1 pkt [NUMER]- [NUMER] przeprowadza się do dnia [DATA];

2) w § 1 pkt [NUMER]- [NUMER] przeprowadza się do dnia [DATA];

3) w § 1 pkt [NUMER]- [NUMER] przeprowadza się do dnia [DATA].

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Dokument 'Uchwała w sprawie trybu opracowania projektu strategii rozwoju gminy' wyznacza klarowne kroki do wykonania poprzez organ ORGAN, obejmujące między innymi CZYNNOŚĆ 1, CZYNNOSĆ 2, CZYNNOŚĆ 3 i inne. Uchwała wchodzi w życie natychmiast po jej podjęciu.