Uchwała w sprawie wniosku

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w wyznaczonym miejscu. Następnie należy wpisać nazwę rady, jednostki administracyjnej oraz ewentualnie firmy, której dotyczy uchwała. Należy podać datę podjęcia uchwały. W kolejnym kroku należy precyzyjnie określić przedmiot wniosku, którego dotyczy uchwała. Należy wskazać podstawę prawną, czyli przepis ustawy, na podstawie którego podjęto uchwałę, wraz z datą, tytułem ustawy, numerem dziennika ustaw, artykułem i paragrafem. W przypadku powoływania się na Kodeks postępowania administracyjnego, należy również podać jego dane, takie jak data, numer dziennika ustaw. W paragrafie pierwszym należy zawrzeć treść uchwały. Należy wybrać jedną z dwóch opcji: uwzględnienie wniosku lub nie uwzględnienie wniosku. W przypadku uwzględnienia wniosku, należy wskazać przedmiot wniosku i podmiot, który go złożył. W przypadku nie uwzględnienia wniosku, należy wskazać przedmiot wniosku, podmiot, który go złożył, oraz dodać informację o uzasadnieniu, które stanowi załącznik do uchwały. Paragraf drugi zawiera standardową formułę o wejściu w życie uchwały z dniem podjęcia. Na końcu należy podać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, nazwę rady, jednostkę administracyjną, imię i nazwisko osoby podpisującej. W polu objaśnienia należy dodać wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być istotne dla zrozumienia uchwały.

Dane

firma, imię, jednostka_administracyjna, nazwisko, numer_artykułu, numer_paragrafu, objaśnienia, okres, podmiot, przedmiot wniosku, przepis, rada, stanowisko, sygnatura, treść_uchwały, ustawa

Uchwała w sprawie wniosku dotyczącego przedmiotu wniosku, z uwzględnieniem przepisów ustawy oraz Kodeksu postępowania administracyjnego. Dokument został przyjęty przez radę jednostkę administracyjną firmę i reguluje kwestię wniosku przedstawionego przez podmiot.

Uchwała Nr [SYGNATURA]

[RADA] [JEDNOSTKA_ADMINISTRACYJNA] [FIRMA]

z dnia [OKRES] r.

 

w sprawie wniosku dotyczącego … (wskazanie przedmiotu wniosku)

 

Na podstawie [PRZEPIS] ustawy z dnia [OKRES] r. o [USTAWA] (Dz.U. z [OKRES] r. poz. [SYGNATURA]), art. [NUMER_ARTYKULU] § [NUMER_PARAGRAFU] ustawy z dnia [OKRES] r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z [OKRES] r. poz. [SYGNATURA]) uchwala się, co następuje:

 

§ 1

[TREŚĆ_UCHWAŁY]

[OPCJA_1: Postanawia się uwzględnić wniosek, dotyczący (wskazanie przedmiotu wniosku) złożony przez [PODMIOT].]

[OPCJA_2: 1. Postanawia się nie uwzględnić wniosku dotyczącego (wskazanie przedmiotu wniosku) złożonego przez [PODMIOT].2. Uzasadnienie faktyczne i prawne stanowi załącznik do uchwały.]

 

§2

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

[STANOWISKO] [RADA] [JEDNOSTKA_ADMINISTRACYJNA]

 

[IMIĘ] [NAZWISKO]

 

 

Objaśnienia

 

[OBJAŚNIENIA]

Uchwala się uwzględnienie lub nieuwzględnienie wniosku dotyczącego wskazanego przedmiotu, zgodnie z załączonym uzasadnieniem. Uchwała wchodzi w życie z datą podjęcia decyzji, podpisana przez stanowisko radę jednostkę administracyjną imię nazwisko.