Uchwała w sprawie wystąpienia ze związku międzygminnego
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy uzupełnić sygnaturę uchwały w miejscu [SYGNATURA]. W miejscu [ADRES] należy wpisać pełną nazwę i adres gminy lub miasta. W miejscu [OKRES] należy wpisać datę podjęcia uchwały w formacie dzień miesiąc rok. W miejscu [FIRMA] należy wpisać pełną nazwę Związku Międzygminnego. W kolejnym miejscu [OKRES] i [NUMER] należy wpisać odpowiednio datę i numer Dziennika Ustaw, w którym opublikowano ustawę o samorządzie gminnym. Następnie należy uzupełnić sygnaturę paragrafu statutu Związku Międzygminnego w miejscu [SYGNATURA], a także sygnaturę Dziennika Urzędowego Województwa, datę i numer pozycji w Dzienniku Urzędowym, w których opublikowano statut Związku Międzygminnego. W miejscu [OKRES] w § 1 należy wpisać datę wystąpienia ze Związku. W § 2 należy uzupełnić treść dotyczącą powierzenia zadania, na przykład informację o zawiadomieniu Zarządu Związku lub wskazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie uchwały, podając stanowisko i adres gminy. W miejscu [IMIĘ] i [NAZWISKO] należy wpisać imię i nazwisko Przewodniczącego Rady Gminy. Opcjonalnie, w miejscu [UZASADNIENIE] można dodać uzasadnienie podjęcia uchwały, na przykład powołując się na odpowiednie przepisy lub opisując okoliczności uzasadniające wystąpienie ze Związku.
- Dane
adres, firma, imię, nazwisko, numer, okres, powierzenie zadania, stanowisko, sygnatura, uzasadnienie
Uchwała Rady Gminy (Miasta) dotyczy wystąpienia ze Związku Międzygminnego. Dokument oparty jest na ustawie o samorządzie gminnym oraz Statucie Związku Międzygminnego. Sprawa jest uregulowana w postanowieniach uchwały.
Uchwała nr [SYGNATURA]
Rady Gminy (Miasta) [ADRES]
z dnia [OKRES]
w sprawie wystąpienia ze Związku Międzygminnego [FIRMA]
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 12 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z [OKRES] r. poz. [NUMER], z późn. zm.) oraz § [SYGNATURA] Statutu Związku Międzygminnego [FIRMA] (Dz.Urz.Woj. [SYGNATURA] z [OKRES] r. poz. [SYGNATURA]) uchwala się, co następuje:
§ 1
Postanawia się wystąpić ze Związku Międzygminnego [FIRMA] z dniem [OKRES].
§ 2
[POWIERZENIE ZADANIA - np. O podjęciu niniejszej uchwały postanawia się zawiadomić Zarząd Związku Międzygminnego [FIRMA]. / Wykonanie uchwały powierza się [STANOWISKO] Gminy [ADRES].]
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy:
[IMIĘ] [NAZWISKO]
Uzasadnienie (opcjonalnie)
[UZASADNIENIE - np. Zgodnie z art. [NUMER] ustawy ..., Gmina [ADRES] ma prawo wystąpić ze Związku. / Celami statutowymi Związku było ..., jednakże ...]
Rada Gminy podejmuje decyzję o wystąpieniu ze Związku Międzygminnego z dniem OKRES. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, przygotowana zgodnie z przepisami prawnymi.