Uchwała w sprawie wystąpienia ze związku międzygminnego

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy uzupełnić sygnaturę uchwały w miejscu [SYGNATURA]. W miejscu [ADRES] należy wpisać pełną nazwę i adres gminy lub miasta. W miejscu [OKRES] należy wpisać datę podjęcia uchwały w formacie dzień miesiąc rok. W miejscu [FIRMA] należy wpisać pełną nazwę Związku Międzygminnego. W kolejnym miejscu [OKRES] i [NUMER] należy wpisać odpowiednio datę i numer Dziennika Ustaw, w którym opublikowano ustawę o samorządzie gminnym. Następnie należy uzupełnić sygnaturę paragrafu statutu Związku Międzygminnego w miejscu [SYGNATURA], a także sygnaturę Dziennika Urzędowego Województwa, datę i numer pozycji w Dzienniku Urzędowym, w których opublikowano statut Związku Międzygminnego. W miejscu [OKRES] w § 1 należy wpisać datę wystąpienia ze Związku. W § 2 należy uzupełnić treść dotyczącą powierzenia zadania, na przykład informację o zawiadomieniu Zarządu Związku lub wskazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie uchwały, podając stanowisko i adres gminy. W miejscu [IMIĘ] i [NAZWISKO] należy wpisać imię i nazwisko Przewodniczącego Rady Gminy. Opcjonalnie, w miejscu [UZASADNIENIE] można dodać uzasadnienie podjęcia uchwały, na przykład powołując się na odpowiednie przepisy lub opisując okoliczności uzasadniające wystąpienie ze Związku.

Dane

adres, firma, imię, nazwisko, numer, okres, powierzenie zadania, stanowisko, sygnatura, uzasadnienie

Uchwała Rady Gminy (Miasta) dotyczy wystąpienia ze Związku Międzygminnego. Dokument oparty jest na ustawie o samorządzie gminnym oraz Statucie Związku Międzygminnego. Sprawa jest uregulowana w postanowieniach uchwały.

Uchwała nr [SYGNATURA]

Rady Gminy (Miasta) [ADRES]

z dnia [OKRES]

 

w sprawie wystąpienia ze Związku Międzygminnego [FIRMA]

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 12 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z [OKRES] r. poz. [NUMER], z późn. zm.) oraz § [SYGNATURA] Statutu Związku Międzygminnego [FIRMA] (Dz.Urz.Woj. [SYGNATURA] z [OKRES] r. poz. [SYGNATURA]) uchwala się, co następuje:

 

§ 1

Postanawia się wystąpić ze Związku Międzygminnego [FIRMA] z dniem [OKRES].

 

§ 2

[POWIERZENIE ZADANIA - np. O podjęciu niniejszej uchwały postanawia się zawiadomić Zarząd Związku Międzygminnego [FIRMA]. / Wykonanie uchwały powierza się [STANOWISKO] Gminy [ADRES].]

 

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Gminy:

[IMIĘ] [NAZWISKO]

 

Uzasadnienie (opcjonalnie)

[UZASADNIENIE - np. Zgodnie z art. [NUMER] ustawy ..., Gmina [ADRES] ma prawo wystąpić ze Związku. / Celami statutowymi Związku było ..., jednakże ...]

Rada Gminy podejmuje decyzję o wystąpieniu ze Związku Międzygminnego z dniem OKRES. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, przygotowana zgodnie z przepisami prawnymi.