Uchwała w sprawie zamiaru likwidacji samorządowej instytucji kultury
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
W polu NAZWA DOKUMENTU należy wpisać Uchwała w sprawie zamiaru likwidacji samorządowej instytucji kultury. W polu NUMER UCHWAŁY należy wpisać numer uchwały nadawany zgodnie z wewnętrznymi przepisami jednostki samorządu. W polu JEDNOSTKA SAMORZĄDU należy wpisać pełną nazwę jednostki samorządu terytorialnego, np. Rada Miasta, Rada Gminy, Rada Powiatu. W polu MIEJSCOWOŚĆ należy wpisać nazwę miejscowości, w której znajduje się siedziba jednostki samorządu. W polu DATA należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu TEMAT UCHWAŁY należy wpisać zamiaru likwidacji [NAZWA INSTYTUCJI KULTURY]. W polu PODSTAWA PRAWNA należy wpisać podstawę prawną podjęcia uchwały, np. art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. W polu TREŚĆ PUNKTU 1 należy wpisać treść postanowienia o zamiarze likwidacji wskazanej instytucji kultury. W polu TREŚĆ PUNKTU 2 należy wpisać uzasadnienie zamiaru likwidacji instytucji kultury, w tym przyczyny ekonomiczne, organizacyjne lub merytoryczne. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 2 należy wpisać sposób konsultacji zamiaru likwidacji, np. z pracownikami instytucji kultury, ze związkami zawodowymi, z mieszkańcami. W polu STANOWISKO należy wpisać stanowisko osoby upoważnionej do wykonania uchwały, np. Burmistrz, Wójt, Starosta. W polu IMIĘ należy wpisać imię osoby podpisującej uchwałę. W polu NAZWISKO należy wpisać nazwisko osoby podpisującej uchwałę. W polu OPCJONALNE PRZYPISY/UWAGI można wpisać dodatkowe informacje, np. dotyczące trybu wejścia w życie uchwały lub ewentualne klauzule pouczające. W polu DATA w paragrafie 4 należy wpisać datę wejścia w życie uchwały.
- Dane
data, imię, jednostka samorządu, miejscowość, nazwa instytucji kultury, nazwisko, numer uchwały, opcjonalne przypisy/uwagi, podstawa prawna, stanowisko, treść paragrafu 2, treść punktu 1, treść punktu 2
Uchwała w sprawie zamiaru likwidacji samorządowej instytucji kultury podjęta przez Radę Jednostki Samorządu Miejscowość. Dokument zawiera treści dotyczące decyzji oraz powierzenia wykonania uchwały. Zapoznaj się z szczegółami.
[NAZWA DOKUMENTU]
[NUMER UCHWAŁY]
Rady [JEDNOSTKA SAMORZĄDU] [MIEJSCOWOŚĆ]
z dnia [DATA]
w sprawie [TEMAT UCHWAŁY]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] [JEDNOSTKA SAMORZĄDU] [MIEJSCOWOŚĆ] uchwala, co następuje:
§1
1. [TREŚĆ PUNKTU 1]
2. [TREŚĆ PUNKTU 2]
§2
[TREŚĆ PARAGRAFU 2]
§3
Wykonanie uchwały powierza się [STANOWISKO] [MIEJSCOWOŚĆ].
§4
Uchwała wchodzi w życie z dniem [DATA].
[STANOWISKO] Rady [JEDNOSTKA SAMORZĄDU] [IMIĘ] [NAZWISKO]
[OPCJONALNE PRZYPISY/UWAGI]
Decyzja Rady Jednostki Samorządu Miejscowość o zamiarze likwidacji instytucji kultury wchodzi w życie z dniem DATA. Wykonanie uchwały powierza się STANOWISKO Miejscowość.