Uchwała w sprawie zamiaru likwidacji samorządowej instytucji kultury

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

W polu NAZWA DOKUMENTU należy wpisać Uchwała w sprawie zamiaru likwidacji samorządowej instytucji kultury. W polu NUMER UCHWAŁY należy wpisać numer uchwały nadawany zgodnie z wewnętrznymi przepisami jednostki samorządu. W polu JEDNOSTKA SAMORZĄDU należy wpisać pełną nazwę jednostki samorządu terytorialnego, np. Rada Miasta, Rada Gminy, Rada Powiatu. W polu MIEJSCOWOŚĆ należy wpisać nazwę miejscowości, w której znajduje się siedziba jednostki samorządu. W polu DATA należy wpisać datę podjęcia uchwały. W polu TEMAT UCHWAŁY należy wpisać zamiaru likwidacji [NAZWA INSTYTUCJI KULTURY]. W polu PODSTAWA PRAWNA należy wpisać podstawę prawną podjęcia uchwały, np. art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. W polu TREŚĆ PUNKTU 1 należy wpisać treść postanowienia o zamiarze likwidacji wskazanej instytucji kultury. W polu TREŚĆ PUNKTU 2 należy wpisać uzasadnienie zamiaru likwidacji instytucji kultury, w tym przyczyny ekonomiczne, organizacyjne lub merytoryczne. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 2 należy wpisać sposób konsultacji zamiaru likwidacji, np. z pracownikami instytucji kultury, ze związkami zawodowymi, z mieszkańcami. W polu STANOWISKO należy wpisać stanowisko osoby upoważnionej do wykonania uchwały, np. Burmistrz, Wójt, Starosta. W polu IMIĘ należy wpisać imię osoby podpisującej uchwałę. W polu NAZWISKO należy wpisać nazwisko osoby podpisującej uchwałę. W polu OPCJONALNE PRZYPISY/UWAGI można wpisać dodatkowe informacje, np. dotyczące trybu wejścia w życie uchwały lub ewentualne klauzule pouczające. W polu DATA w paragrafie 4 należy wpisać datę wejścia w życie uchwały.

Dane

data, imię, jednostka samorządu, miejscowość, nazwa instytucji kultury, nazwisko, numer uchwały, opcjonalne przypisy/uwagi, podstawa prawna, stanowisko, treść paragrafu 2, treść punktu 1, treść punktu 2

Uchwała w sprawie zamiaru likwidacji samorządowej instytucji kultury podjęta przez Radę Jednostki Samorządu Miejscowość. Dokument zawiera treści dotyczące decyzji oraz powierzenia wykonania uchwały. Zapoznaj się z szczegółami.

[NAZWA DOKUMENTU]

[NUMER UCHWAŁY]

Rady [JEDNOSTKA SAMORZĄDU] [MIEJSCOWOŚĆ]

z dnia [DATA]

w sprawie [TEMAT UCHWAŁY]

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] [JEDNOSTKA SAMORZĄDU] [MIEJSCOWOŚĆ] uchwala, co następuje:

§1

1. [TREŚĆ PUNKTU 1]

2. [TREŚĆ PUNKTU 2]

§2

[TREŚĆ PARAGRAFU 2]

§3

Wykonanie uchwały powierza się [STANOWISKO] [MIEJSCOWOŚĆ].

§4

Uchwała wchodzi w życie z dniem [DATA].

[STANOWISKO] Rady [JEDNOSTKA SAMORZĄDU] [IMIĘ] [NAZWISKO]

[OPCJONALNE PRZYPISY/UWAGI]

Decyzja Rady Jednostki Samorządu Miejscowość o zamiarze likwidacji instytucji kultury wchodzi w życie z dniem DATA. Wykonanie uchwały powierza się STANOWISKO Miejscowość.