Uchwała w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury
- Prawo
administracyjne
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w wyznaczonym miejscu. Następnie należy wpisać nazwę jednostki administracyjnej oraz jej adres. W kolejnym kroku należy podać datę podjęcia uchwały. W tytule uchwały należy uzupełnić nazwy instytucji kultury, które mają zostać połączone. Należy wskazać podstawę prawną dla podjęcia uchwały. W treści uchwały, w paragrafie pierwszym, należy określić cel połączenia instytucji kultury. W tym samym paragrafie należy podać nazwę nowo powstałej instytucji kultury oraz jej adres. Należy również określić przedmiot działania nowo powstałej instytucji. W paragrafie drugim należy opisać wpływ połączenia na dotychczasowe zadania instytucji. Opcjonalnie, w paragrafie trzecim, można umieścić informację o zasięgnięciu opinii w sprawie połączenia. Opcjonalnie, w paragrafie czwartym, można umieścić informację o wniosku do ministra w sprawie połączenia. W paragrafie piątym należy określić sposób publikacji uchwały. W paragrafie szóstym należy wskazać stanowisko osoby odpowiedzialnej za wykonanie uchwały oraz jednostkę administracyjną i jej adres. W paragrafie siódmym należy podać informację o wejściu w życie uchwały oraz o publikacji w dzienniku urzędowym. Na końcu uchwały należy podać stanowisko, imię i nazwisko przewodniczącego rady oraz datę i podpis. W uzasadnieniu należy przedstawić merytoryczne i ekonomiczne argumenty uzasadniające połączenie instytucji kultury.
- Dane
adres, cel połączenia, data, imię, informacja o publikacji w dzienniku urzędowym, informacja o wniosku do ministra, informacja o zasięgnięciu opinii, jednostka administracyjna, nazwa instytucji 1, nazwa instytucji 2, nazwisko, nowa nazwa instytucji, podstawa prawna, przedmiot działania, rada, sposób publikacji, stanowisko, stanowisko przewodniczącego, sygnatura, uzasadnienie merytoryczne i ekonomiczne połączenia, wpływ na dotychczasowe zadania
Uchwała nr Rady Jednostki Administracyjnej z siedzibą w podanym adresie z dnia w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury - Nazwa Instytucji 1 i Nazwa Instytucji 2. Uchwała dotyczy planowanego połączenia instytucji kultury w celu utworzenia nowej jednostki o nazwie Nowa Nazwa Instytucji, której siedziba będzie znajdować się w podanym adresie. Sprawdź szczegóły uchwały.
Uchwała nr [SYGNATURA]
Rady [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [ADRES]
z dnia [DATA]
w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury – [NAZWA INSTYTUCJI 1] i [NAZWA INSTYTUCJI 2]
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA],
[RADA] [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [ADRES] uchwala, co następuje:
§1
1. W celu [CEL POŁĄCZENIA] zamierza się dokonać połączenia [NAZWA INSTYTUCJI 1] i [NAZWA INSTYTUCJI 2].
2. W wyniku połączenia powstanie [NOWA NAZWA INSTYTUCJI] z siedzibą w [ADRES].
3. Przedmiotem działania [NOWA NAZWA INSTYTUCJI] będzie [PRZEDMIOT DZIAŁANIA].
§2
Połączenie, o którym mowa w § 1, [WPŁYW NA DOTYCHCZASOWE ZADANIA].
§3
[INFORMACJA O ZASIĘGNIĘCIU OPINII - OPCJONALNIE]
§4
[INFORMACJA O WNIOSKU DO MINISTRA - OPCJONALNIE]
§5
Niniejsza uchwała wraz z uzasadnieniem zostanie podana do publicznej wiadomości poprzez [SPOSÓB PUBLIKACJI].
§6
Wykonanie uchwały powierza się [STANOWISKO] [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [ADRES].
§7
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i [INFORMACJA O PUBLIKACJI W DZIENNIKU URZĘDOWYM].
[STANOWISKO PRZEWODNICZĄCEGO]
[IMIĘ] [NAZWISKO]
(data i podpis)
Uzasadnienie
[UZASADNIENIE MERYTORYCZNE I EKONOMICZNE POŁĄCZENIA]
Uchwała dotyczy zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury - Nazwa Instytucji 1 i Nazwa Instytucji 2, w wyniku którego powstanie Nowa Nazwa Instytucji. Dokument określa cele i zakres działania nowej instytucji oraz ustala datę wejścia uchwały w życie. Szczegóły uchwały dostępne są powyżej.