Uchwała w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury

Prawo

administracyjne

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w wyznaczonym miejscu. Następnie należy wpisać nazwę jednostki administracyjnej oraz jej adres. W kolejnym kroku należy podać datę podjęcia uchwały. W tytule uchwały należy uzupełnić nazwy instytucji kultury, które mają zostać połączone. Należy wskazać podstawę prawną dla podjęcia uchwały. W treści uchwały, w paragrafie pierwszym, należy określić cel połączenia instytucji kultury. W tym samym paragrafie należy podać nazwę nowo powstałej instytucji kultury oraz jej adres. Należy również określić przedmiot działania nowo powstałej instytucji. W paragrafie drugim należy opisać wpływ połączenia na dotychczasowe zadania instytucji. Opcjonalnie, w paragrafie trzecim, można umieścić informację o zasięgnięciu opinii w sprawie połączenia. Opcjonalnie, w paragrafie czwartym, można umieścić informację o wniosku do ministra w sprawie połączenia. W paragrafie piątym należy określić sposób publikacji uchwały. W paragrafie szóstym należy wskazać stanowisko osoby odpowiedzialnej za wykonanie uchwały oraz jednostkę administracyjną i jej adres. W paragrafie siódmym należy podać informację o wejściu w życie uchwały oraz o publikacji w dzienniku urzędowym. Na końcu uchwały należy podać stanowisko, imię i nazwisko przewodniczącego rady oraz datę i podpis. W uzasadnieniu należy przedstawić merytoryczne i ekonomiczne argumenty uzasadniające połączenie instytucji kultury.

Dane

adres, cel połączenia, data, imię, informacja o publikacji w dzienniku urzędowym, informacja o wniosku do ministra, informacja o zasięgnięciu opinii, jednostka administracyjna, nazwa instytucji 1, nazwa instytucji 2, nazwisko, nowa nazwa instytucji, podstawa prawna, przedmiot działania, rada, sposób publikacji, stanowisko, stanowisko przewodniczącego, sygnatura, uzasadnienie merytoryczne i ekonomiczne połączenia, wpływ na dotychczasowe zadania

Uchwała nr Rady Jednostki Administracyjnej z siedzibą w podanym adresie z dnia w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury - Nazwa Instytucji 1 i Nazwa Instytucji 2. Uchwała dotyczy planowanego połączenia instytucji kultury w celu utworzenia nowej jednostki o nazwie Nowa Nazwa Instytucji, której siedziba będzie znajdować się w podanym adresie. Sprawdź szczegóły uchwały.

Uchwała nr [SYGNATURA]

Rady [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [ADRES]

z dnia [DATA]

w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury – [NAZWA INSTYTUCJI 1] i [NAZWA INSTYTUCJI 2]

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA],

[RADA] [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [ADRES] uchwala, co następuje:

§1

1. W celu [CEL POŁĄCZENIA] zamierza się dokonać połączenia [NAZWA INSTYTUCJI 1] i [NAZWA INSTYTUCJI 2].

2. W wyniku połączenia powstanie [NOWA NAZWA INSTYTUCJI] z siedzibą w [ADRES].

3. Przedmiotem działania [NOWA NAZWA INSTYTUCJI] będzie [PRZEDMIOT DZIAŁANIA].

§2

Połączenie, o którym mowa w § 1, [WPŁYW NA DOTYCHCZASOWE ZADANIA].

§3

[INFORMACJA O ZASIĘGNIĘCIU OPINII - OPCJONALNIE]

§4

[INFORMACJA O WNIOSKU DO MINISTRA - OPCJONALNIE]

§5

Niniejsza uchwała wraz z uzasadnieniem zostanie podana do publicznej wiadomości poprzez [SPOSÓB PUBLIKACJI].

§6

Wykonanie uchwały powierza się [STANOWISKO] [JEDNOSTKA ADMINISTRACYJNA] [ADRES].

§7

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i [INFORMACJA O PUBLIKACJI W DZIENNIKU URZĘDOWYM].

[STANOWISKO PRZEWODNICZĄCEGO]

[IMIĘ] [NAZWISKO]

(data i podpis)

Uzasadnienie

[UZASADNIENIE MERYTORYCZNE I EKONOMICZNE POŁĄCZENIA]

Uchwała dotyczy zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury - Nazwa Instytucji 1 i Nazwa Instytucji 2, w wyniku którego powstanie Nowa Nazwa Instytucji. Dokument określa cele i zakres działania nowej instytucji oraz ustala datę wejścia uchwały w życie. Szczegóły uchwały dostępne są powyżej.