Sprawozdanie o udzielonej pomocy publicznej

Prawo

finansowe

Kategoria

sprawozdanie

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia nazwy dokumentu, czyli "Sprawozdanie o udzielonej pomocy publicznej". Następnie należy wpisać nazwę organu wydającego dokument. W kolejnym kroku należy uzupełnić okres, z którego pochodzi dokument oraz dane dotyczące Dziennika Ustaw, czyli okres i sygnaturę. W polu "Dodatkowe informacje" należy umieścić wszelkie istotne dodatkowe dane, jeśli takie istnieją. W polu "Tytuł dokumentu" należy ponownie wpisać "Sprawozdanie o udzielonej pomocy publicznej". W polu oznaczonym jako "POLE 1" należy wpisać nazwę firmy lub organu, któremu udzielono pomocy publicznej. W polu "POLE 2" należy wpisać identyfikator firmy lub organu. W tabeli należy uzupełnić wszystkie kolumny zgodnie z ich opisami. W kolumnie "Lp." należy wpisać kolejny numer wiersza. W kolumnie "M" należy uzupełnić dane zgodnie z opisami 2a, 2b i 2c oraz 3a i 3b. W kolumnie "E" należy uzupełnić dane zgodnie z opisami 4a, 4b, 4c i 4d. W kolumnie "P" należy uzupełnić dane zgodnie z opisami 7a, 7b, 7c, 7d i 7e. W kolumnie "J" należy uzupełnić dane zgodnie z opisami 10a i 10b, pamiętając o podaniu waluty. W sekcji "Dodatkowe informacje dotyczące tabeli" należy umieścić wszelkie istotne dodatkowe dane dotyczące tabeli, jeśli takie istnieją. W instrukcji sporządzenia dokumentu należy zweryfikować, czy podane opisy są zgodne z wprowadzonymi danymi. W sekcji "Informacje ogólne" należy umieścić wszelkie istotne informacje ogólne dotyczące sprawozdania. W uwagach dotyczących tabeli należy umieścić wszelkie uwagi dotyczące tabeli, jeśli takie istnieją. W wyjaśnieniach poszczególnych kolumn należy zweryfikować, czy podane opisy są zgodne z wprowadzonymi danymi.

Dane

dodatkowe informacje, dodatkowe informacje dotyczące tabeli, dokument, firma/organ, identyfikator, informacje ogólne, kolumna a, kolumna aa, kolumna b, kolumna c, kolumna d, kolumna e, kolumna f, kolumna g, kolumna h, kolumna i, kolumna j, kolumna k, kolumna l, kolumna m, kolumna n, kolumna o, kolumna p, kolumna q, kolumna r, kolumna s, kolumna t, kolumna u, kolumna v, kolumna w, kolumna x, kolumna y, kolumna z, nazwa dokumentu, okres, opis 10a, opis 10b, opis 2a, opis 2b, opis 2c, opis 3a, opis 3b, opis 4a, opis 4b, opis 4c, opis 4d, opis 7a, opis 7b, opis 7c, opis 7d, opis 7e, opis pole 1, opis pole 2, organ wydający, sygnatura, tytuł dokumentu, uwagi dotyczące tabeli, waluta, wyjaśnienia poszczególnych kolumn

Sprawozdanie o udzielonej pomocy publicznej wydane przez organ wydający z dnia okres (Dz. U. z okres poz. sygnatura) to dokument zawierający dodatkowe informacje. Zawiera m.in. informacje dotyczące tytuł dokumentu, pole 1, pole 2 oraz szczegółową tabelę prezentującą dane w formie wzór.

[NAZWA DOKUMENTU]

[ORGAN WYDAJĄCY]

z dnia [OKRES]

(Dz. U. z [OKRES] poz. [SYGNATURA])

[DODATKOWE INFORMACJE]

WZÓR

[TYTUŁ DOKUMENTU]

I. [POLE 1] [FIRMA/ORGAN]

II. [POLE 2] [IDENTYFIKATOR]

Tabela

[KOLUMNA A] [KOLUMNA B] [KOLUMNA C]

[KOLUMNA D]

[KOLUMNA E] [KOLUMNA F] [KOLUMNA G] [KOLUMNA H] [KOLUMNA I] [KOLUMNA J] [KOLUMNA K] [KOLUMNA L]

Lp. [KOLUMNA M]

[KOLUMNA N] [KOLUMNA O]

[KOLUMNA P]

[KOLUMNA Q] [KOLUMNA R] [KOLUMNA S] [KOLUMNA T]

[KOLUMNA U]

[KOLUMNA V]

[KOLUMNA W]

[KOLUMNA X] [KOLUMNA Y] [KOLUMNA Z]

[KOLUMNA AA]

1 2a 2b 2c 3a 3b 4a 4b 4c 4d 5 6 7a 7b 7c 7d 7e 8 9 10a 10b 11 12 13

1

2

3

[KOLUMNA M]: 2a – [OPIS 2A], 2b – [OPIS 2B], 2c – [OPIS 2C], 3a – [OPIS 3A], 3b – [OPIS 3B].

[KOLUMNA E]: 4a – [OPIS 4A], 4b – [OPIS 4B], 4c – [OPIS 4C], 4d – [OPIS 4D].

[KOLUMNA P]: 7a – [OPIS 7A], 7b – [OPIS 7B], 7c – [OPIS 7C], 7d – [OPIS 7D], 7e – [OPIS 7E].

[KOLUMNA J]: 10a – [OPIS 10A] [WALUTA], 10b – [OPIS 10B] [WALUTA].

[DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TABELI]

Instrukcja sporządzenia [DOKUMENTU]

Kolejne pozycje [DOKUMENTU] wypełnia się według poniższych wyjaśnień:

I. [OPIS POLE 1].

II. [OPIS POLE 2].

[INFORMACJE OGÓLNE]

TABELA

[UWAGI DOTYCZĄCE TABELI]

[KOLUMNA M]

2a 2b 2c 3a 3b

[OPIS 2A] [OPIS 2B] [OPIS 2C] [OPIS 3A] [OPIS 3B]

[OPIS 2A] [OPIS 2B] [OPIS 2C] [BRAK]

[OPIS 2A] [OPIS 2B] [BRAK] [OPIS 3B]

[OPIS 2A] [OPIS 2B] [BRAK] [BRAK]

[WYJAŚNIENIA POSZCZEGÓLNYCH KOLUMN]

Sprawozdanie o udzielonej pomocy publicznej dostarcza kompleksowych informacji na temat udzielonej pomocy publicznej, firmę/organizację beneficjenta, identyfikatory oraz szczegółowy zestaw danych przedstawiony w tabeli. Dokument to niezbędne narzędzie w procesie analizy i sprawozdawczości dotyczącej realizacji pomocy publicznej.