Sprawozdanie z opłat ewidencyjnych
- Prawo
finansowe
- Kategoria
sprawozdanie
- Instrukcja
W nagłówku dokumentu należy wpisać rodzaj sprawozdania w polu [RODZAJ]. W polach 0.1 i 0.2 należy określić okres, którego dotyczy sprawozdanie. W polu 0.3 należy wpisać opis, jeśli dotyczy to sprawozdania standardowego. W polu 0.4 należy wpisać opis, jeśli dotyczy to korekty sprawozdania. W sekcji 1 należy określić rodzaj podmiotu składającego sprawozdanie w polu [RODZAJ_PODMIOTU]. W sekcji 2 należy uzupełnić dane adresowe podmiotu, wpisując nazwę firmy w polu [FIRMA] oraz adres w polach od 2.2 do 2.6. Należy podać numer telefonu w polu 2.7. W polach 2.8 i 2.9 należy wpisać dodatkowe dane, jeśli są wymagane. W sekcji 3 należy rozliczyć opłaty ewidencyjne. W kolumnie opis czynności należy wpisać nazwę czynności podlegającej opłacie ewidencyjnej w polach [OPIS_CZYNNOSCI_1] i [OPIS_CZYNNOSCI_2]. W kolumnie korekta należy zaznaczyć znakiem plus (+) dopłatę lub znakiem minus (-) nadpłatę. W kolumnie wartość jednostkowa należy wpisać wartość jednostkową opłaty w polach 3.1 i 3.4. W kolumnie wartość opłat należy wpisać wartość opłat w polach 3.2, 3.3, 3.5 i 3.6. W sekcji 4 należy podać kwotę bazową dla odsetek za zwłokę w polu 4.1 oraz wyliczoną kwotę odsetek w polu 4.2. W sekcji 5 należy podać datę dokonania przelewu w polu 5.1 oraz kwotę przelewu bankowego w polu 5.2. W sekcji 6 należy podać dane osoby sporządzającej sprawozdanie, wpisując nazwisko w polu 6.1, imię w polu 6.2 oraz numer telefonu w polu 6.3. Należy podać datę sporządzenia sprawozdania w polu 6.4 oraz złożyć podpis w polu 6.5. W objaśnieniach należy uzupełnić pola [OPIS_OBJASNIENIE_1], [OPIS_OBJASNIENIE_2], [OPIS_OBJASNIENIE_3] i [OPIS_OBJASNIENIE_4] jeśli są wymagane.
- Dane
adres, dane_dodatkowe, data_przelewu, data_sporządzenia, firma, imię, kolumna_1, kwota_bazowa, kwota_odsetek, kwota_przelewu_bankowego, nazwisko, okres, opis, opis_czynnosci_1, opis_czynnosci_2, opis_objasnienie_1, opis_objasnienie_2, opis_objasnienie_3, opis_objasnienie_4, podpis, rodzaj, rodzaj_podmiotu, telefon, wartość_jednostkowa, wartość_opłat
Sprawozdanie z opłat ewidencyjnych na rachunek Funduszu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Dokument zawiera informacje dotyczące podmiotu składającego sprawozdanie, dane adresowe, rozliczenie opłat ewidencyjnych, odsetki za zwłokę, dane dotyczące zapłaty należności oraz dane osoby sporządzającej sprawozdanie. Wymagane objaśnienia zostały także uwzględnione.
SPRAWOZDANIE Z OPŁAT EWIDENCYJNYCH [RODZAJ] NA RACHUNEK FUNDUSZU –CENTRALNA EWIDENCJA POJAZDÓW I KIEROWCÓW
MINISTERCYFRYZACJI 0.1. [OKRES] 0.2. [OKRES]
0.3. [OPIS]
0.4. [OPIS]
1. PODMIOT SKŁADAJĄCY SPRAWOZDANIE/KOREKTĘ
1.1. [RODZAJ_PODMIOTU]
2. DANE ADRESOWE PODMIOTU SKŁADAJĄCEGO SPRAWOZDANIE/KOREKTĘ
2.1. [FIRMA] 2.2. [ADRES]
2.3. [ADRES] 2.4. [ADRES] 2.5. [ADRES]
2.6. [ADRES] 2.7. [TELEFON]
2.8. [DANE_DODATKOWE] 2.9. [DANE_DODATKOWE]
3. OPŁATY EWIDENCYJNE – ROZLICZENIE [RODZAJ_PODMIOTU]
Czynność podlegająca opłacie 4) Wartość ewidencyjnej Korekta [KOLUMNA_1] Wartość opłat jednostkowa (+) 3.1. 3.2. 3.3.[OPIS_CZYNNOSCI_1] (-) (+) 3.4. 3.5. 3.6.[OPIS_CZYNNOSCI_2] (-)
4. ODSETKI ZA ZWŁOKĘ
1. Kwota bazowa 4.1. 2. Wyliczona kwota odsetek 4.2.
5. DANE DOTYCZĄCE ZAPŁATY NALEŻNOŚCI
1. Data dokonania przelewu 5.1. [OKRES] 5.2. 2. Kwota przelewu bankowego
6. DANE OSOBY SPORZĄDZAJĄCEJ SPRAWOZDANIE
6.1. [NAZWISKO] 6.2. [IMIĘ] 6.3. [TELEFON]
6.4. [OKRES] 6.5. Podpis
O bj aś n i en i a:
1) [OPIS_OBJASNIENIE_1]
2) [OPIS_OBJASNIENIE_2]
3) [OPIS_OBJASNIENIE_3]
4) W przypadku składania korekty sprawozdania (zaznaczona rubryka 0.4 w nagłówku sprawozdania) należy zaznaczyć właściwy kwadrat (w kolumnie „Korekta” przy danej opłacie ewidencyjnej) – opatrzony znakiem (+) dla dopłaty lub opatrzony znakiem (-) dla nadpłaty. [OPIS_OBJASNIENIE_4]
Sprawozdanie z opłat ewidencyjnych przynosi kompleksowe informacje na temat rozliczenia opłat, danych dotyczących zapłaty należności oraz danych osobowych. Dokument zawiera także istotne objaśnienia dotyczące składania korekty sprawozdania.