Sprawozdanie z opłat ewidencyjnych

Prawo

finansowe

Kategoria

sprawozdanie

Instrukcja

W nagłówku dokumentu należy wpisać rodzaj sprawozdania w polu [RODZAJ]. W polach 0.1 i 0.2 należy określić okres, którego dotyczy sprawozdanie. W polu 0.3 należy wpisać opis, jeśli dotyczy to sprawozdania standardowego. W polu 0.4 należy wpisać opis, jeśli dotyczy to korekty sprawozdania. W sekcji 1 należy określić rodzaj podmiotu składającego sprawozdanie w polu [RODZAJ_PODMIOTU]. W sekcji 2 należy uzupełnić dane adresowe podmiotu, wpisując nazwę firmy w polu [FIRMA] oraz adres w polach od 2.2 do 2.6. Należy podać numer telefonu w polu 2.7. W polach 2.8 i 2.9 należy wpisać dodatkowe dane, jeśli są wymagane. W sekcji 3 należy rozliczyć opłaty ewidencyjne. W kolumnie opis czynności należy wpisać nazwę czynności podlegającej opłacie ewidencyjnej w polach [OPIS_CZYNNOSCI_1] i [OPIS_CZYNNOSCI_2]. W kolumnie korekta należy zaznaczyć znakiem plus (+) dopłatę lub znakiem minus (-) nadpłatę. W kolumnie wartość jednostkowa należy wpisać wartość jednostkową opłaty w polach 3.1 i 3.4. W kolumnie wartość opłat należy wpisać wartość opłat w polach 3.2, 3.3, 3.5 i 3.6. W sekcji 4 należy podać kwotę bazową dla odsetek za zwłokę w polu 4.1 oraz wyliczoną kwotę odsetek w polu 4.2. W sekcji 5 należy podać datę dokonania przelewu w polu 5.1 oraz kwotę przelewu bankowego w polu 5.2. W sekcji 6 należy podać dane osoby sporządzającej sprawozdanie, wpisując nazwisko w polu 6.1, imię w polu 6.2 oraz numer telefonu w polu 6.3. Należy podać datę sporządzenia sprawozdania w polu 6.4 oraz złożyć podpis w polu 6.5. W objaśnieniach należy uzupełnić pola [OPIS_OBJASNIENIE_1], [OPIS_OBJASNIENIE_2], [OPIS_OBJASNIENIE_3] i [OPIS_OBJASNIENIE_4] jeśli są wymagane.

Dane

adres, dane_dodatkowe, data_przelewu, data_sporządzenia, firma, imię, kolumna_1, kwota_bazowa, kwota_odsetek, kwota_przelewu_bankowego, nazwisko, okres, opis, opis_czynnosci_1, opis_czynnosci_2, opis_objasnienie_1, opis_objasnienie_2, opis_objasnienie_3, opis_objasnienie_4, podpis, rodzaj, rodzaj_podmiotu, telefon, wartość_jednostkowa, wartość_opłat

Sprawozdanie z opłat ewidencyjnych na rachunek Funduszu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Dokument zawiera informacje dotyczące podmiotu składającego sprawozdanie, dane adresowe, rozliczenie opłat ewidencyjnych, odsetki za zwłokę, dane dotyczące zapłaty należności oraz dane osoby sporządzającej sprawozdanie. Wymagane objaśnienia zostały także uwzględnione.

SPRAWOZDANIE Z OPŁAT EWIDENCYJNYCH [RODZAJ] NA RACHUNEK FUNDUSZU –CENTRALNA EWIDENCJA POJAZDÓW I KIEROWCÓW

MINISTERCYFRYZACJI                                            0.1. [OKRES]                          0.2. [OKRES]

                   0.3. [OPIS]

                                                        0.4. [OPIS]

1. PODMIOT SKŁADAJĄCY SPRAWOZDANIE/KOREKTĘ

1.1. [RODZAJ_PODMIOTU]

2. DANE ADRESOWE PODMIOTU SKŁADAJĄCEGO SPRAWOZDANIE/KOREKTĘ

2.1. [FIRMA]                                                      2.2. [ADRES]

                                                      2.3. [ADRES]    2.4. [ADRES]    2.5. [ADRES]

                                                      2.6. [ADRES]                                          2.7. [TELEFON]

2.8. [DANE_DODATKOWE]                                 2.9. [DANE_DODATKOWE]

3. OPŁATY EWIDENCYJNE – ROZLICZENIE [RODZAJ_PODMIOTU]

Czynność podlegająca opłacie                           4)              Wartość           ewidencyjnej                     Korekta    [KOLUMNA_1]               Wartość opłat                                                     jednostkowa                                     (+)    3.1.      3.2.          3.3.[OPIS_CZYNNOSCI_1]                                     (-)                                     (+)    3.4.      3.5.          3.6.[OPIS_CZYNNOSCI_2]       (-)

4. ODSETKI ZA ZWŁOKĘ

1. Kwota bazowa                    4.1.                                                   2. Wyliczona kwota odsetek     4.2.

5. DANE DOTYCZĄCE ZAPŁATY NALEŻNOŚCI

1. Data dokonania przelewu  5.1. [OKRES]                                                 5.2.                                                         2. Kwota przelewu bankowego

6. DANE OSOBY SPORZĄDZAJĄCEJ SPRAWOZDANIE

6.1. [NAZWISKO]    6.2. [IMIĘ]                                              6.3. [TELEFON]

6.4. [OKRES]                                                       6.5. Podpis

 

O bj aś n i en i a:

  1)      [OPIS_OBJASNIENIE_1]

  2)      [OPIS_OBJASNIENIE_2]

  3)      [OPIS_OBJASNIENIE_3]

  4)      W przypadku składania korekty sprawozdania (zaznaczona rubryka 0.4 w nagłówku sprawozdania) należy zaznaczyć właściwy      kwadrat (w kolumnie „Korekta” przy danej opłacie ewidencyjnej) – opatrzony znakiem (+) dla dopłaty lub opatrzony znakiem (-) dla      nadpłaty.      [OPIS_OBJASNIENIE_4]

Sprawozdanie z opłat ewidencyjnych przynosi kompleksowe informacje na temat rozliczenia opłat, danych dotyczących zapłaty należności oraz danych osobowych. Dokument zawiera także istotne objaśnienia dotyczące składania korekty sprawozdania.