Sprawozdanie z realizacji branżowego przedsięwzięcia promocyjnego

Prawo

handlowe

Kategoria

sprawozdanie

Instrukcja

W części pierwszej, podstawowe informacje o przedsiębiorcy, należy wpisać pełną nazwę firmy zgodnie z dokumentami rejestrowymi. Następnie należy podać imiona i nazwiska osób podpisujących sprawozdanie, które są uprawnione do reprezentowania przedsiębiorcy. W kolejnym punkcie należy wskazać osobę do kontaktu w sprawie sprawozdania, podając jej imię, nazwisko, numer telefonu, oraz adres e-mail. Należy wpisać numer umowy, która została zawarta w sprawie przedsięwzięcia promocyjnego. Należy również podać numer rachunku bankowego, na który ma zostać przelana dotacja. W części drugiej należy podać tytuł branżowego przedsięwzięcia promocyjnego, który jest przedmiotem umowy. Należy określić termin i miejsce realizacji przedsięwzięcia. Należy sporządzić szczegółowy opis zrealizowanego przedsięwzięcia, uwzględniając program, uczestników, odbiorców docelowych, współrealizatorów, zasięg i zaangażowanych partnerów. Do sprawozdania należy dołączyć dokumentację fotograficzną potwierdzającą realizację przedsięwzięcia. W przypadku osób nieujętych w dokumentach rejestrowych, należy dołączyć pełnomocnictwo lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. W części trzeciej, rozliczenie kosztów, należy wyszczególnić poniesione koszty związane z realizacją przedsięwzięcia, dołączając kopie faktur, rachunków, umów lub innych dokumentów potwierdzających poniesione koszty. Należy podać kwoty kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą, takich jak koszty wynajmu powierzchni wystawienniczej, transportu, zabudowy stoiska, rejestracji na targach, mediów, wpisu do katalogu wystawców, biletu dla przedstawiciela, obsługi technicznej, tłumaczenia, materiałów informacyjnych, przejazdu i zakwaterowania oraz badania rynku. Należy również uwzględnić pozostałe koszty niekwalifikowalne. Należy podsumować wszystkie koszty związane z realizacją przedsięwzięcia. W punkcie źródła finansowania należy podać kwoty środków publicznych i środków własnych. W części czwartej, oświadczenie, należy oświadczyć, że przedsiębiorca nie ma zaległości podatkowych i z tytułu ubezpieczeń społecznych, wykazał odpowiednie kody PKD, ma lub nie ma możliwości odliczenia VAT, nie otrzymał pomocy z innych źródeł, wypełnia zobowiązania wynikające z umów z ministrem, zrealizował przedsięwzięcie zgodnie z umową, dołączył kopie dokumentów potwierdzających koszty i realizację, oraz podał prawdziwe informacje. Na końcu należy podać miejscowość, datę i złożyć podpis.

Dane

adres email, data, firma, imię, kwota, miejsce, miejscowość, nazwisko, numer konta, numer umowy, okres, opis, podpis, telefon, tytuł

Sprawozdanie z realizacji branżowego przedsięwzięcia promocyjnego zawiera podstawowe informacje o przedsiębiorcy, szczegółowy opis przeprowadzonej promocji oraz rozliczenie kosztów związanych z realizacją. Dokument wymaga dołączenia dokumentacji fotograficznej i pełnomocnictwa, jeśli osoby podpisujące nie są wskazane w dokumentach rejestrowych.

SPRAWOZDANIE

z realizacji branżowego przedsięwzięcia promocyjnego

CZĘŚĆ I – PODSTAWOWE INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY

1. Firma przedsiębiorcy, zgodnie z dokumentami rejestrowymi:[FIRMA]

2. Imiona i nazwiska osób podpisujących sprawozdanie, uprawnionych do reprezentowaniaprzedsiębiorcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi lub imiona i nazwiska osób uprawnionych dopodpisania sprawozdania w imieniu przedsiębiorcy:[IMIĘ] [NAZWISKO]

3. Osoba/Osoby upoważniona/upoważnione do kontaktu w sprawie złożonego sprawozdania:a) imię i nazwisko: [IMIĘ] [NAZWISKO]b) numer telefonu/faksu (z numerem kierunkowym): [TELEFON]c) adres poczty elektronicznej: [ADRES EMAIL]

4. Numer umowy: [NUMER UMOWY]

5. Numer rachunku bankowego, na który zostanie przekazana dotacja: [NUMER KONTA]

CZĘŚĆ II – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Tytuł branżowego przedsięwzięcia promocyjnego (przedmiot umowy): [TYTUŁ]

2. Termin i miejsce realizacji branżowego przedsięwzięcia promocyjnego: [OKRES] [MIEJSCE]

3. Szczegółowy opis zrealizowanego branżowego przedsięwzięcia promocyjnego oraz osiągnięte i/lubspodziewane rezultaty promocyjne potwierdzające proeksportowy charakter, m.in.: program, uczestnicyi odbiorcy docelowi (liczba), współrealizujący, zasięg, zaangażowani partnerzy: [OPIS]

Należy dołączyć kopię dokumentacji fotograficznej potwierdzającej realizację branżowegoprzedsięwzięcia promocyjnego.

W przypadku osób niewskazanych w dokumentach rejestrowych wymagane jest dołączenie pełnomocnictwa lubjego kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

CZĘŚĆ III – ROZLICZENIE KOSZTÓW                                      Kwoty (w PLN)

Zestawienie poniesionych kosztów związanych z realizacją branżowego przedsięwzięcia promocyjnego(należy dołączyć kopie faktur, rachunków, umów lub innych dokumentów potwierdzających poniesionekoszty)

1. Koszty kwalifikujące się do objęcia pomocą (numery faktur, rachunków lub innych dokumentówpotwierdzających poniesione koszty) zgodnie z umową, w tym:1.1 koszty wynajmu lub zakupu powierzchni wystawienniczej, w tym wirtualnej powierzchni wystawienniczej [KWOTA]1.2 koszty transportu, ubezpieczenia, odprawy celnej i spedycji eksponatów [KWOTA]1.3 koszty zabudowy powierzchni wystawienniczej, w tym projektu, montażu, demontażu i transportu (załadunku, przewozu i rozładunku) scenografii [KWOTA]1.4 koszty rejestracji na targach i wystawach [KWOTA]1.5 koszty mediów dotyczących wynajmowanej lub zakupionej powierzchni wystawienniczej [KWOTA]1.6 koszty wpisu do katalogu wystawców [KWOTA]1.7 koszty biletu lub wejściówki na targi i wystawy dla jednego przedstawiciela przedsiębiorcy [KWOTA]1.8 koszty obsługi technicznej i informatycznej [KWOTA]1.9 koszty tłumaczenia [KWOTA]1.10 koszty artykułów i materiałów informacyjno-promocyjnych, reklamowych, zaproszeń, wizytówek (przygotowania, wydruku, zapisu na nośnikach danych cyfrowych, nadruku, oznakowania) [KWOTA]1.11 koszty przejazdu, przelotu i zakwaterowania jednego przedstawiciela przedsiębiorcy [KWOTA]1.12 koszty przeprowadzenia badania rynku zagranicznego [KWOTA]

2. Pozostałe koszty (niekwalifikowalne) [KWOTA]

Podsumowanie kosztów związanych z realizacją branżowego przedsięwzięcia promocyjnego [KWOTA]

3. Źródła finansowania (należy podać kwotę), w tym:3.1 środki publiczne (minister właściwy do spraw gospodarki) [KWOTA]3.2 środki własne [KWOTA]

CZĘŚĆ IV – OŚWIADCZENIE

Ja, niżej podpisany, oświadczam, że przedsiębiorca:

1) nie ma zaległości podatkowych i zaległości z tytułu ubezpieczeń społecznych;2) w dokumentach rejestrowych wykazał kody PKD ujęte w sekcji C Polskiej Klasyfikacji Działalności, z wyjątkiem działów 18, 19 i 33;3) ma/nie ma prawną możliwość zwrotu lub odliczenia podatku od towarów i usług (VAT) związanego z realizacją przedsięwzięcia promocyjnego (właściwe zaznaczyć);4) nie otrzymał, z innych źródeł, pomocy publicznej na realizację branżowego przedsięwzięcia promocyjnego objętego wnioskiem;5) należycie wypełnia zobowiązania wynikające z umów zawartych z ministrem właściwym do spraw gospodarki i prawidłowo rozliczył pomoc otrzymaną na podstawie tych umów, zawartych w okresie 3 lat poprzedzających dzień złożenia wniosku;6) zgodnie z wnioskiem i zawartą umową zrealizował branżowe przedsięwzięcie promocyjne;7) dołączył do sprawozdania kopie oryginalnych dokumentów potwierdzających poniesione koszty i realizację branżowego przedsięwzięcia promocyjnego;8) podał w sprawozdaniu prawdziwe i zgodne ze stanem faktycznym informacje.

[MIEJSCOWOŚĆ] [DATA]                                              [PODPIS]

Sprawozdanie z branżowego przedsięwzięcia promocyjnego to kompleksowy raport zawierający wszystkie niezbędne informacje dotyczące realizacji promocji. Dokument jest kluczowy dla rozliczenia kosztów i potwierdzenia zgodności działań z umową.