Uchwała Rady Pedagogicznej w sprawie wyników klasyfikacji i promocji uczniów po egzaminach poprawkowych

Prawo

oświatowe

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia sygnatury uchwały w wyznaczonym miejscu. Następnie należy wpisać pełną nazwę szkoły, imię patrona (jeśli szkoła posiada patrona) oraz miejscowość, w której szkoła się znajduje. W polu data należy wpisać datę podjęcia uchwały. Tytuł uchwały powinien brzmieć: "Wyniki klasyfikacji i promocji uczniów po egzaminach poprawkowych". W polu podstawa prawna należy wpisać odpowiednie przepisy prawa, na podstawie których rada pedagogiczna podejmuje uchwałę, np. art. 44h ust. 9 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. W paragrafie pierwszym należy określić treść dotyczącą wyników klasyfikacji po egzaminach poprawkowych, np. "Stwierdza się, że po przeprowadzonych egzaminach poprawkowych w dniu/dniach [DATA/DATY EGZAMINÓW] uczniowie uzyskali następujące wyniki:". Poniżej należy stworzyć listę uczniów z imieniem, nazwiskiem, klasą oraz informacją o zdanym/niezdanym egzaminie poprawkowym i ostatecznym wyniku klasyfikacji z danego przedmiotu. W paragrafie drugim należy określić treść dotyczącą promocji uczniów, np. "Na podstawie wyników klasyfikacji po egzaminach poprawkowych, Rada Pedagogiczna postanawia:". Poniżej należy stworzyć listę uczniów z imieniem, nazwiskiem, klasą oraz informacją o promocji do następnej klasy lub niepromowaniu. W paragrafie trzecim można zawrzeć ewentualne postanowienia końcowe, np. dotyczące powiadomienia rodziców o wynikach egzaminów poprawkowych i klasyfikacji. Należy dostosować liczbę paragrafów do potrzeb. Na końcu uchwały należy umieścić podpis przewodniczącego Rady Pedagogicznej.

Dane

data, miejscowość, numer paragrafu, patron, podpis, podstawa prawna, punkt 1, punkt 2, punkt 3, sygnatura, szkoła, treść paragrafu, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3, tytuł uchwały

Uchwała Rady Pedagogicznej dotycząca wyników klasyfikacji i promocji uczniów po egzaminach poprawkowych w Szkole im. Patrona w Miejscowości. Dokument zawiera zapisy odnośnie treści poszczególnych paragrafów oraz podstawy prawnej. Zobacz, jakie postanowienia zostały podjęte.

Uchwała Nr [SYGNATURA]

Rady Pedagogicznej

[SZKOŁA]

(nazwa szkoły)

im. [PATRON]

w [MIEJSCOWOŚĆ]

(nazwa miejscowości)

z dnia [DATA]

w sprawie [TYTUŁ UCHWAŁY]

 

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA], Rada Pedagogiczna uchwala, co następuje:

 

§1

[TREŚĆ PARAGRAFU 1]

[LISTA PUNKTÓW/OSÓB]

1. [PUNKT 1]

2. [PUNKT 2]

3. [PUNKT 3]

...

 

§2

[TREŚĆ PARAGRAFU 2]

[LISTA PUNKTÓW/OSÓB]

1. [PUNKT 1]

2. [PUNKT 2]

3. [PUNKT 3]

...

 

§3

[TREŚĆ PARAGRAFU 3]

...

 

§[NUMER PARAGRAFU]

[TREŚĆ PARAGRAFU]

 

Wykonanie uchwały powierza się dyrektorowi szkoły.

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Przewodniczący Rady Pedagogicznej

 

[PODPIS]

(podpis)

Uchwała Rady Pedagogicznej określająca klasyfikację i promocję uczniów w Szkole im. Patrona. Pełna treść decyzji wraz z treściami poszczególnych paragrafów. Wykonanie uchwały powierza się dyrektorowi szkoły. Dokument wchodzi w życie z dniem podjęcia.