Uchwała w sprawie kryteriów przyznawania stypendium za wyniki w nauce

Prawo

oświatowe

Kategoria

uchwała

Instrukcja

Należy rozpocząć od uzupełnienia adresu instytucji w lewym górnym rogu dokumentu. Następnie należy wpisać okres, w którym uchwała została podjęta. W kolejnym kroku wpisujemy numer sygnatury uchwały. Wpisujemy nazwę komisji lub organu, który uchwałę podjął. Uzupełniamy nazwę instytucji lub firmy. Dodajemy numer sygnatury w odpowiednim miejscu. Wpisujemy adres instytucji. Formułujemy tytuł uchwały, który precyzyjnie określa jej temat, na przykład "Uchwała w sprawie kryteriów przyznawania stypendium za wyniki w nauce". W paragrafie pierwszym należy wpisać podstawę prawną, na której oparta jest uchwała. Następnie należy sformułować treść paragrafu, określającą kryteria i warunki przyznawania stypendium. W paragrafie drugim wymieniamy organy lub instytucje, które wydały opinie poprzedzające podjęcie uchwały. Wpisujemy daty wydania opinii przez wymienione organy lub instytucje. Paragraf trzeci określa datę wejścia w życie uchwały, zazwyczaj jest to dzień podpisania. Na końcu dokumentu należy umieścić podpisy członków komisji lub organu wraz z imieniem i nazwiskiem.

Dane

adres, firma, imię, instytucja, nazwa komisji/organu, nazwisko, okres, organ/instytucja, podstawa prawna, sygnatura, treść paragrafu, tytuł uchwały

Uchwała nr SYGNATURA w INSTYTUCJA FIRMA w ADRES dotyczy ustalania kryteriów przyznawania stypendium za wyniki w nauce. Dokument zawiera precyzyjne regulacje oparte na PODSTAWA PRAWNA, określające warunki otrzymania wsparcia finansowego.

[ADRES] [OKRES]

UCHWAŁA NR [SYGNATURA]

[NAZWA KOMISJI/ORGANU]

w [INSTYTUCJA] [FIRMA] nr [SYGNATURA] w [ADRES]

w sprawie

[TYTUŁ UCHWAŁY]

 

§1

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA] ustala się [TREŚĆ PARAGRAFU - np. kryteria, warunki].

 

§2

Podjęcie uchwały w § 1 zostało poprzedzone opiniami: 1. [ORGAN/INSTYTUCJA] - wyrażonej w uchwale z dnia [OKRES], 2. [ORGAN/INSTYTUCJA] - wyrażonej w uchwale z dnia [OKRES].

 

§3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Podpisy członków [NAZWA KOMISJI/ORGANU]: 1. [IMIĘ] [NAZWISKO] 2. [IMIĘ] [NAZWISKO] 3. [IMIĘ] [NAZWISKO]

Uchwała nr SYGNATURA wchodzi w życie z dniem podpisania. Zawiera opinie ORGAN/INSTYTUCJA oraz ORGAN/INSTYTUCJA wydane odpowiednio w OKRES i OKRES. Podpisy członków NAZWA KOMISJI/ORGANU potwierdzają jej ważność i zgodność z procedurami.