Sprawozdanie z realizacji zadań ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

Prawo

rodzinne

Kategoria

sprawozdanie

Instrukcja

Należy rozpocząć od wypełnienia nazwy dokumentu, która brzmi "Sprawozdanie z realizacji zadań ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów". Następnie w wyznaczonym miejscu należy umieścić pieczęć instytucji. W kolejnym kroku wpisujemy imię i nazwisko osoby sporządzającej sprawozdanie. Poniżej powtarzamy tytuł dokumentu. Określamy kwartał, za który sporządzane jest sprawozdanie. W sekcji A należy wpisać tytuł sekcji oraz wypełnić tabelę A zgodnie z jej nagłówkami. Po tabeli A należy umieścić podsumowanie sekcji A. Analogicznie postępujemy z sekcją B, wpisując tytuł sekcji, wypełniając tabelę B i umieszczając podsumowanie sekcji B. W sekcji C wpisujemy tytuł sekcji i wypełniamy tabelę C, pamiętając o uzupełnieniu okresów w nagłówkach kolumn. W sekcji D wpisujemy tytuł sekcji i wypełniamy tabelę D, pamiętając o uzupełnieniu okresów w nagłówkach kolumn. W sekcji E wpisujemy tytuł sekcji i wypełniamy tabelę E, pamiętając o uzupełnieniu okresów w nagłówkach kolumn. Na końcu dokumentu należy dodać przypisy, jeśli są wymagane. W wyznaczonych miejscach należy wpisać imię i nazwisko osoby sporządzającej sprawozdanie, złożyć podpis, podać numer telefonu, adres e-mail oraz datę wykonania sprawozdania. Na samym dole dokumentu ponownie wpisujemy imię i nazwisko oraz adres instytucji.

Dane

adres, data, email, imię, kolumna 1, kolumna 2, kolumna 3, kolumna 4, kolumna 5, kolumna 6, kolumna 7, kolumna 8, nazwa dokumentu, nazwisko, okres, pieczątka, podpis, podsumowanie a, podsumowanie b, przypis 1, przypis 2, telefon, tytuł dokumentu, tytuł sekcji a, tytuł sekcji b, tytuł sekcji c, tytuł sekcji d, tytuł sekcji e, wiersz 1, wiersz 2, wiersz 3, wiersz n, wiersz n+1, wiersz n+2

Sprawozdanie z realizacji zadań ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów przedstawia szczegółowe informacje dotyczące wykonywanych działań w określonym okresie, z uwzględnieniem podziału na sekcje A-E. Dokument zawiera tabelaryczne zestawienia danych, podsumowania sekcji oraz przypisy. Informacje te zostały sporządzone przez osobę wskazaną w treści sprawozdania.

[NAZWA DOKUMENTU]

[PIECZĘĆ]

[IMIĘ] [NAZWISKO]

[TYTUŁ DOKUMENTU]

za [OKRES]

(kwartał)

A. [TYTUŁ SEKCJI A]

[TABELA A]

Lp. [KOLUMNA 1] [KOLUMNA 2] [KOLUMNA 3] [KOLUMNA 4] [KOLUMNA 5] [KOLUMNA 6] [KOLUMNA 7] [KOLUMNA 8]

1 2 3 4 5 6 7 (4+5+6) 8

[WIERSZ 1]

[WIERSZ 2]

[WIERSZ 3]

...

[WIERSZ N]

A. [PODSUMOWANIE A]

[WIERSZ N+1]

[WIERSZ N+2]

...

B. [PODSUMOWANIE B]

B. [TYTUŁ SEKCJI B]

[TABELA B]

Lp. [KOLUMNA 1] [KOLUMNA 2] [KOLUMNA 3] [KOLUMNA 4] [KOLUMNA 5] [KOLUMNA 6] [KOLUMNA 7] [KOLUMNA 8]

1 2 3 4 5 6 7 (4+5+6) 8

[WIERSZ 1]

[WIERSZ 2]

[WIERSZ 3]

...

[WIERSZ N]

A. [PODSUMOWANIE A]

[WIERSZ N+1]

[WIERSZ N+2]

...

B. [PODSUMOWANIE B]

C. [TYTUŁ SEKCJI C]

[TABELA C]

Lp. [KOLUMNA 1] [KOLUMNA 2] [KOLUMNA 3] [KOLUMNA 4]

                                   [OKRES] [OKRES] [OKRES]

1 2 3 4 5

[WIERSZ 1]

[WIERSZ 2]

[WIERSZ 3]

...

D. [TYTUŁ SEKCJI D]

[TABELA D]

Lp. [KOLUMNA 1] [KOLUMNA 2] [KOLUMNA 3] [KOLUMNA 4]

                                                             [OKRES] [OKRES] [OKRES]

1 2 3 4 5

[WIERSZ 1]

[WIERSZ 2]

...

E. [TYTUŁ SEKCJI E]

[TABELA E]

Lp. [KOLUMNA 1] [KOLUMNA 2] [KOLUMNA 3] [KOLUMNA 4]

                                                             [OKRES] [OKRES] [OKRES]

1 2 3 4 5

[WIERSZ 1]

[WIERSZ 2]

[WIERSZ 3]

...

[PRZYPIS 1]

[PRZYPIS 2]

Osoba sporządzająca sprawozdanie:                                                            [IMIĘ] [NAZWISKO]

imię i nazwisko: [IMIĘ] [NAZWISKO]

podpis: [PODPIS]

telefon: [TELEFON]

e-mail: [EMAIL]

data wykonania: [DATA]

[IMIĘ] [NAZWISKO]

[ADRES]

Pełne sprawozdanie prezentuje działania podejmowane w ramach ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów w ujęciu kwartalnym. Zawiera szczegółowe tabelaryczne dane z podziałem na sekcje A-E oraz przypisy. Dokument podpisany został przez osobę odpowiedzialną za przygotowanie wskazanych treści.