Uchwała w sprawie ustanowienia użytku ekologicznego
- Prawo
środowisko
- Kategoria
uchwała
- Instrukcja
Należy rozpocząć od uzupełnienia nazwy dokumentu, czyli "Uchwała w sprawie ustanowienia użytku ekologicznego". Następnie należy nadać uchwale unikalny numer. W polu "Organ wydający" należy wpisać nazwę organu, który uchwałę wydaje, na przykład "Rada Gminy". Należy podać miejscowość, w której organ wydający uchwałę ma swoją siedzibę. W polu "Data" należy wpisać datę podjęcia uchwały. Temat uchwały powinien brzmieć "ustanowienia użytku ekologicznego [nazwa]". W polu "Podstawa prawna" należy wpisać podstawę prawną ustanowienia użytku ekologicznego, na przykład art. 40 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody. W paragrafie pierwszym należy sformułować treść ustanawiającą użytek ekologiczny, podając jego nazwę, opis, powierzchnię, miejscowość i gminę, w której jest położony. W paragrafie drugim należy określić skład użytku ekologicznego, wymieniając numery ewidencyjne działek, które wchodzą w jego skład, oraz wskazać załącznik graficzny z przebiegiem granic. W paragrafie trzecim należy określić zakazy obowiązujące na obszarze użytku ekologicznego. W paragrafie czwartym należy wskazać organ odpowiedzialny za wykonanie uchwały, zazwyczaj jest to wójt, burmistrz lub prezydent miasta danej gminy. W paragrafie piątym należy określić datę wejścia w życie uchwały, zazwyczaj jest to dzień ogłoszenia. Na końcu dokumentu należy podać stanowisko osoby podpisującej uchwałę, nazwę organu wydającego oraz imię i nazwisko osoby podpisującej.
- Dane
data, gmina, imię, informacja o wejściu w życie, miejscowość, nazwa, nazwa dokumentu, nazwisko, numer, numery działek, obiekt/obszar, opis obiektu/obszaru, organ wydający, podstawa prawna, powierzchnia, stanowisko, stanowisko osoby podpisującej, temat, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3, zakaz 1, zakaz 2, zakaz 3
Dokument o nazwie 'Uchwała w sprawie ustanowienia użytku ekologicznego' wydany przez organ wydający w miejscowości zawiera przepisy regulujące temat. Ustalono między innymi obszar obiektu lub ośrodka o nazwie 'Nazwa obiektu' o powierzchni X hektarów w danej miejscowości, w gminie.
[NAZWA DOKUMENTU]
[NUMER]
[ORGAN WYDAJĄCY] w [MIEJSCOWOŚĆ]
z [DATA] r.
w sprawie [TEMAT].
Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA], uchwala się, co następuje:
§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 1, np. Ustanawia się/Uznaje się za... [OBIEKT/OBSZAR] pod nazwą "[NAZWA]"...] [OPIS OBIEKTU/OBSZARU], o powierzchni [POWIERZCHNIA], położony[a/e] w miejscowości [MIEJSCOWOŚĆ], gmina [GMINA].
§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 2, np. W skład ... wchodzą działki o numerach ewidencyjnych [NUMERY DZIAŁEK]. Szczegółowy przebieg granic ... został przedstawiony na załączniku graficznym do niniejszej uchwały.]
§ 3. [TREŚĆ PARAGRAFU 3, np. Na obszarze ... zabrania się: 1) [ZAKAZ 1] 2) [ZAKAZ 2] 3) [ZAKAZ 3] ...]
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się [STANOWISKO] [GMINA].
§ 5. Uchwała wchodzi w życie [INFORMACJA O WEJŚCIU W ŻYCIE].
[STANOWISKO OSOBY PODPISUJĄCEJ]
[ORGAN WYDAJĄCY]
[IMIĘ] [NAZWISKO]
Wykonanie uchwały zostało powierzone odpowiedniej instytucji w gminie. Uchwała nabiera mocy prawnej po ogłoszeniu.