Uchwała w sprawie zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami

Prawo

środowisko

Kategoria

uchwała

Instrukcja

W polu NAZWA DOKUMENTU należy wpisać Uchwała w sprawie zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami. W polu NUMER należy wpisać numer uchwały. W polu ORGAN WYDAJĄCY należy wpisać nazwę organu wydającego uchwałę. W polu DATA należy wpisać datę wydania uchwały. W polu TYTUŁ SPRAWY należy wpisać zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W polu PODSTAWA PRAWNA należy wpisać podstawę prawną uchwały, np. art. 6r ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r. poz. 2519, z późn. zm.). W polu TREŚĆ PARAGRAFU 1 należy określić, kogo dotyczy zwolnienie z opłaty, np. mieszkańców gminy X spełniających określone kryteria. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 2 należy określić kryteria uprawniające do zwolnienia, np. dochód na osobę w rodzinie, posiadanie kompostownika. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 3 należy określić wysokość zwolnienia, np. całkowite lub częściowe, i sposób jego obliczania. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 4 należy określić tryb ubiegania się o zwolnienie, np. złożenie wniosku wraz z wymaganymi dokumentami. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 5 należy określić termin wejścia w życie uchwały. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 6 należy określić, co dzieje się w przypadku nieprawidłowego korzystania ze zwolnienia. W polu TREŚĆ PARAGRAFU 7 należy zamieścić ewentualne przepisy końcowe, np. klauzulę derogacyjną. W polu STANOWISKO należy wpisać stanowisko osoby podpisującej uchwałę. W polu IMIĘ należy wpisać imię osoby podpisującej uchwałę. W polu NAZWISKO należy wpisać nazwisko osoby podpisującej uchwałę.

Dane

data, imię, nazwa dokumentu, nazwisko, numer, organ wydający, podstawa prawna, stanowisko, treść paragrafu 1, treść paragrafu 2, treść paragrafu 3, treść paragrafu 4, treść paragrafu 5, treść paragrafu 6, treść paragrafu 7, tytuł sprawy

Uchwała w sprawie zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami jest dokumentem regulującym zwolnienie określonych podmiotów z obowiązku opłacania opłaty za gospodarowanie odpadami. Dokument ten precyzuje warunki, na jakich możliwe jest korzystanie z tego uprzywilejowania, jak również wskazuje podstawę prawna takiego działania i szczegółowo opisuje zasady zwolnienia.

[NAZWA DOKUMENTU]

[NUMER]

[ORGAN WYDAJĄCY]

z dnia [DATA]

w sprawie [TYTUŁ SPRAWY]

 

Na podstawie [PODSTAWA PRAWNA]

 

uchwala się, co następuje:

§ 1. [TREŚĆ PARAGRAFU 1]

§ 2. [TREŚĆ PARAGRAFU 2]

§ 3. [TREŚĆ PARAGRAFU 3]

§ 4. [TREŚĆ PARAGRAFU 4]

§ 5. [TREŚĆ PARAGRAFU 5]

§ 6. [TREŚĆ PARAGRAFU 6]

§ 7. [TREŚĆ PARAGRAFU 7]

 

[STANOWISKO]

[ORGAN WYDAJĄCY]

[IMIĘ] [NAZWISKO]

Uchwała w sprawie zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami określa szczegółowe warunki, na jakich podmioty mogą być zwolnione z obowiązku opłacania tej opłaty. Dokument precyzuje zasady funkcjonowania zwolnienia oraz wskazuje organy uprawnione do podejmowania decyzji w tej sprawie.